Zgłoszone projekty
Brak zgłoszonych projektów
Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logotyp dla prestiżowego biegu narciarskiego ULTRABIEL".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 13 prac.
Załóż własny konkurs
Zgłoszone projekty
Brak zgłoszonych projektów
Opis konkursu
Ogłaszamy konkurs na opracowanie logotypu dla masowego biegu narciarskiego ULTRABIEL.
Masowy bieg narciarski to zawody, w których startuje duża liczba zawodników. Zawody takie są otwarte, każdy może wziąć w nich udział. Startują zawodnicy od kilkunastu do nawet 100 lat. Przeważają osoby w wieku 30-60 lat. Największym tego typu biegiem w Polsce jest Bieg Piastów. Startuje w nim kilka tysięcy osób. W najbardziej znanym, szwedzkim Biegu Wazów, bierze udział 16.000 osób. Zawody tego typu organizowane są na całym świecie, zazwyczaj w górach, gdyż tam jest śnieg. Trasy prowadzone są wśród pięknej - zimowej przyrody. W większości takich biegów narciarskich obowiązuje poruszanie się techniką klasyczną (narciarz porusza się prowadząc narty równolegle do siebie, najczęściej w przygotowanych maszynowo przez ratraki specjalnych torach - wyciśniętych w śniegu rynnach).
Zawody, dla których projektujecie logo, organizowane są pod nazwą “ultrabiel”. Nazwa nawiązuje do:
*) biegu na dystansie ultra (60 km)
*) bieli (śniegu) towarzyszącej zawodnikom i kibicom
*) Gór Bialskich, w których organizowany jest bieg
Sama nazwa biegu “ultrabiel” nie mówi nic o charakterze tej imprezy, ściślej - nie zdradza, że jest to bieg narciarski. Dlatego w logo potrzebujemy ująć elementy powiązane z masowym biegiem narciarskim. W załączonych grafikach możecie zobaczyć jak wygląda taki bieg i jego otoczenie.
Warunki, jakie powinno spełniać logo:
*) osoba stykająca się z obrazem po raz pierwszy musi od razu połączyć logotyp z biegami narciarskimi, czy masowym biegiem narciarskim,
*) logotyp musi mieć poważny charakter, związany jest z ważnymi, wymagającymi zawodami narciarskimi, w których uczestniczą głównie osoby dorosłe głównie w wieku 30-60 lat
*) w logo musi być zawarta nazwa “ultrabiel”, pisana razem, wielkość liter dowolna - mile widziane zaakcentowanie odrębności wyrazów “ultra” i “biel”
należy uwzględnić, że bieg może mieć sponsora tytularnego, wówczas jego nazwa będzie też w nazwie logo, czyli logotyp musi być tak skonstruowany, aby można było przed “ultrabiel” wstawić dopisek, np. “SGB ULTRABIEL”
*) logotyp po pomniejszeniu do 100 px powinien być nadal czytelny, przynajmniej nazwa “ultrabiel” powinna być czytelna
*) logotyp musi funkcjonować zarówno na jasnym, jak też na ciemnym tle (prosimy o wizualizacje w obu kolorystykach)
Biorąc udział w konkursie, oprócz wynagrodzenia za wybrany projekt logotypu, możesz zyskać także prestiż. Ta impreza ma duże szanse zostać jednym z bardziej znaczących maratonów narciarskich w Polsce (obok Biegu Piastów) i tej części Europy. Warto mieć w swoim portflio logo prestiżowych zawodów, których marka jest powszechnie znana i o których mówi się w mediach.
Załączone obrazy przedstawiają zdjęcia z różnych biegów narciarskich.
Potrzebujemy plików w wersji wektorowej (także w formacie SVG), jak też w pliku PNG o dużej rozdzielczości.
Załączone grafiki:
Komentarze do konkursu
Komentarze (7):
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze
W zasadzie to warianty/rozwinięcia obecnego, np. inne formy postaci.
Zachęcam do przedłużenia konkursu.
Niestety nie możemy przedłużać konkursu. Zależy nam na czasie. Do biegu pozostało już raptem kilka tygodni. Musimy wybrać z tego, co zostało zgłoszone. Choć nie ukrywamy, że jesteśmy rozczarowani małą liczbą prac konkursowych. W innych konkursach z niższymi budżetami zgłoszeń było nawet kilka razy więcej. Niemniej jednak, teraz nadszedł już czas, aby zdecydować, który z tych logotypów podoba nam się najbardziej.
W zasadzie to warianty/rozwinięcia obecnego, np. inne formy postaci.
Zachęcam do przedłużenia konkursu.