Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 450 PLN
Zgłoszono 129 prac, 7235 wyświetleń

Logo dla firmy Arfil Group

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla firmy Arfil Group".
Za kwotę 450 PLN w ciągu 21 dni otrzymał 129 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

H2B

Praca nr 668334
10 3.3 748
Zwycięzca konkursu

monjan

Praca nr 350261
1 3.3 359

BOAT

Praca nr 401420
1 3.0 313

AnnaJ

Praca nr 636682
6 3.7 374

H2B

Praca nr 687535
4 3.1 601

root014

Praca nr 571845
0 0.0 221

AnnaJ

Praca nr 367369
1 0.0 367

AnnaJ

Praca nr 834013
0 0.0 279
Strona 1 z 11

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy ARFIL GROUP
Firma ta zajmuje się zaopatrzeniem i szkoleniami kosmetyczek, salonów kosmetycznych, krótko mówiąc branża Beauty. Grupa oznacza konkretnie że posiadamy kilka marek i każda zajmuje się czymś innym

- szkolenia kosmetyczne Akademia Kosmetyczna
- przedstawicielstwo kosmetyków profesjonalnych
- produkcja sprzętu i wyposażenia.
- doradztwo i opieka poszkoleniowa

Logotyp będzie wykorzystywany na stronie internetowej, wizytówce, papierach firmowych, materiałach reklamowych, oraz FB.

Chciałbym, aby logo kojarzyło się z grupą marek i profesjonalizmem, nie musi bezpośrednio nawiązywać do kosmetyki. Podobają mi się logo 3D, wielowymiarowe, przestrzenne.
Pieczęć może się składać z liter A i G , wpisanych w siebie, ale to tylko sugestia i nie wykluczam innych pomysłów.

Logo powinno być w następujących odmianach:
- małe logo i nazwa firmy z prawej strony (kolor)
- duże logo i nazwa firmy pod spodem (kolor)
- monochromatyczne wersje powyższych

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową
3 D

1. Niestety wszyscy idą jednym tropem – AG
2. Grupa docelowa to w większości kobiety, ale to nie znaczy, że ma być kolor różowy, wręcz go wykluczam.
3. Brakuje mi symboliki grupy, połączenia szerokiej oferty jednak w jednej dziedzinie.
4. Można wykorzystać lub wkomponować motywy nowoczesnej kosmetyki –DNA, peptydy itd.
5. Sama litery w nazwie ARFIL powinna wyróżniać się unikalnym wyglądem.
6. Kobiety z mojej firmy stwierdziły, że w większości Logo wygląda jak dla firmy technicznej.

W załączeniu sugestie/loga, które się nam podobają.

_____

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

Załączone grafiki:

Podoba mi się ten sposób wykończenia i dobór kolorów. Mile widziana niebanalna czcionka elementy wskazujące na grupę

Komentarze do konkursu

Komentarze (30):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

AnnaJ
Drogi Administratorze, teraz to już musztarda po obiedzie. Usuwanie komentarzy zawierających niewygodne fakty, to słaba praktyka.
W zwycięskiej pracy widać bardzo duże podobieństwo i brak znajomości przepisów prawa autorskiego.
Co innego inspiracja.... a co innego plagiat. Może mimowolny... tego nie wiem. Ciekawe czy i ten komentarz zostanie usunięty....



kolke.ca
Administrator
Użytkownik BOAT właśnie otrzymał tymczasowego bana. Niedopuszczalne jest, aby w tak chamski sposób dyskutować z innymi użytkownikami portalu. Jednocześnie oświadczam, że użytkownik BOAT to zwykły użytkownik, a nie administrator, czy moderator i portal zlapgrafika nie ponosi odpowiedzialności za jego komentarze.
AREK
Proszę zakończyć ten popis frustracji!
Do pozostałych - proszę o uwzględnienie mojej uwagi co do nazwy. Nazwę proszę zaczynać nazwę od dużych liter, lub samymi dużymi literami.
Bpawlik
Dobrze, że zaczęłam od obejrzenia innych projektów i poczytania komentarzy, przed złożeniem zlecenia. Jeżeli tak wygląda obsługa klienta jak "grafika" BOAT, to dziękuję bardzo. Przykład negatywnego bohatera do szkoleń z obsługi klienta. Pycha i arogancja analfabety, "nikt nie będzie mi mówił co się pisze z dużej litery", a nie widzi różnicy brand od company. ?
Czy składając ewentualnie zlecenie, będę mogła wykluczać wykonawców i ich komentarze?
BOAT
stanowczo za dużo "literatury" z pańskiej strony z tematów, o których nie ma Pan pojęcia. Proszę się zająć kosmetyką i nie wkraczać na obcy grunt. Pan ma firmę arfil group, która jest nazwą własną, a jeśli nazwie ją Pan GARFIL ŁUP,to też będzie dobrze. Odnosił się pan do swojego logotypu pisząc o "wielkich literach" więc niech Pan nie kombinuje z różnicami nazw, a marek. Nawet ze skompromitowanej pozycji nie potrafi pan godnie wyjść. Z całą pewnością też z pańskiej strony nie zaszkodzi to niczyjemu wizerunkowi
na czele z moim. Bez odbioru.
AREK
Proszę nie polemizować, bo szkodzi to pańskiemu wizerunkowi, to tak delikatnie z mojej strony. Problem polega na tym, że nie rozróżnia pan nazwy przedsiębiorstwa, firmy, od marki. Marka "adidas" należy do firmy AG Adidas.
BOAT
I jeszcze jedno. Wyjątkowo w przypadku "adidas", to ta nazwa własna jest połączeniem imienia i części nazwiska założyciela firmy.
Adolf Dassler, więc jak się mają Pana cenne uwagi w przypadku pisowni imienia i nazwiska, bo chyba są międzynarodowe?
Proponuję niezwłocznie napisać do firmy z takimi informacjami, bo może oni od ponad 50-ciu lat nic o tym nie wiedzą
i tak tkwią w tak kardynalnym błędzie.
BOAT
Jeszcze raz proszę nie wchodzić w obce tematy. Odsyłam do logotypów będących oczywiście nazwami własnymi, adidasa pepsi, aiwa,
intimissimi, a więcej nie chce mi się szukać, ale mogę ich znaleźć tysiące. I jeszcze raz powtarzam, że w nazwach własnych
nie obowiązują żadne reguły, a nawet zasady gramatyki. A "małe litery", to po prostu tekst.
AREK
Proszę poczytać zasady języka polskiego, a nie pisać wierutna bzdura:     
nazwy własne przedsiębiorstw, lokali, obiektów handlowych itp., np. Delikatesy, Wydawnictwo Edukacyjne Wiking (przyimki i spójniki piszemy na początku nazwy wielką, a w środku małą literą). Zdarza się, że nazwę poprzedza określenie hotel, bar, które nie wchodzi w skład nazwy, zapisujemy je małą literą (nazwę można wtedy dodatkowo ująć w cudzysłów, hotel "Mercury"). Jeśli jednak wyraz określający funkcjonuje jako nazwa własna, należy zapisać go dużą literą, np. Hotel Polski
BOAT
WIERUTNA BZDURA! NAZWA WŁASNA OD TEGO JEST WLASNA, ŻE NIE OBOWIĄZUJĄ ŻADNE ZASADY PISOWNI I GRAMATYKI.
CO DO "WIELKICH LITER" TO NAZYWA SIĘ JE WERSALIKAMI I TO TAK NA PRZYSZŁOŚĆ.
AREK
Jedna uwaga do wszystkich, nazwa własna firmy musi być pisana wielkimi literami! Takie są zasady w języku polskim.
Administrator
Termin składania prac został wydłużony o 7 dni. Bardzo proszę wczytać się w brief.
Administrator
Poniżej wklejam inspiracje zamieszczone przez zleceniodawcę:



To jest praca, za którą już zapłaciłem, ale grafik nie potrafił tego dokończyć. G miało być sferycznie wpisane w A, ale jak widać zabrakło doświadczenia i wyobraźni 3D, bo pozioma kreska od G, powinna przechodzić pod, prawą belką od litery A. itd, Samo G też nie zachwyca. Pozioma belka od G powinna być zakońćzona właśnie strzałką, nawiązującą do rozwoju, itd. Graficy którzy idą tropem inicjałów, proszę swobodnie korzystać z tego pomysłu.
AREK
Wkleję do projektów kilka inspiracji. Proszę pamiętać, że nie chcę typowej czcionki w nazwie firmy. Tylko prace GAJBUS to uwzględniły. Inspiracje będą podpisywane Arek .
Administrator
Cytat AREK :
Jak można edytować brief, chciałbym dodać sugestie i wkleić obrazki.


Bardzo proszę podesłać poprawione brief i obrazki na adres kontakt@zlapgrafika.pl
AREK
Jak można edytować brief, chciałbym dodać sugestie i wkleić obrazki.
Administrator
Komentarze (zawierające KONSTRUKTYWNĄ krytykę) proszę zamieszczać pod danymi pracami.
Administrator
Cytat H2B :
Czyli prowizja w tym przypadku wynosi 60zł?


Zgadza się.
H2B
Czyli prowizja w tym przypadku wynosi 60zł?
f
a skąd wiemy że zleceniodawca nie opłacił prowizji?
Administrator
Jeśli zleceniodawca nie zdecydował się pokryć kosztów prowizji portalu prowizja pobierana jest z budżetu konkursu. Zapis ten pojawia się kilkakrotnie z regulaminie strony.
f
o co chodi z ta prowizją??? proszę jaśniej??? Coś małym drukiem????
BOAT
w związku z nieopłaceniem prowizji przez zleceniodawcę i scedowania jej na grafika, co zauważyłem dopiero teraz,usunąłem moje prace
z konkursu. Jestem zniesmaczony i oburzony, że od tak małej kwoty, to jeszcze ja muszę "utrzymywać" ten portal.
BOAT
Nie dotyczy kilku moich projektów !!!
Najnowsze, to oczywiście już z poprawką.
AREK
Wszystkim dotychczasowym projektom brakuje jednej rzeczy, nie uwzględniają branży. Wszystkie marki w grupie, są skierowane do kosmetyczek, salonów i SPA. Po konsultacjach z personelem, wszystkie dziewczyny stwierdziły że projekty są bardzo"przemysłowe". Nie chodzi o użycie clipardów "beayty salon", ale uwzględnienie branży.
AREK
Oczywiście literówka nie ma żadnego znaczenia.
BOAT
Rozumiem, że błąd we wcześniejszych projektach nie będzie ważył na ocenie całości grafiki, bo w ostateczności to tylko przestawienie liter.
Administrator
Dziękuję za zwrócenie uwagi, prawidłowa nazwa to Arfil Group.
H2B
Proszę administratora o wprowadzenie zmiany z nazwą firmy bo jest zsprzeczna z briefem. W tytule konkursu jest AFRIL GROUP a w briefie ARFIL GROUP. Za chwilę będzie dezorientacja wśród wszystkich grafików.
Strona 1 z 11
Idź do góry