Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 500 PLN
Zgłoszono 71 prac, 1252 wyświetleń

LOGO dla nowej inwestycji deweloperskiej - Apartamenty Orologio

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"LOGO dla nowej inwestycji deweloperskiej - Apartamenty Orologio".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 71 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Stone

Praca nr 743269
2 3.3 113
Zwycięzca konkursu

Damian.J.

Praca nr 798338
0 0.0 38

Damian.J.

Praca nr 964414
0 0.0 33

Nefrytowy

Praca nr 663024
0 0.0 42

Nefrytowy

Praca nr 213213
0 0.0 38

Nefrytowy

Praca nr 506769
0 0.0 42

KpXStudiO

Praca nr 127795
0 0.0 29

iksiiksi

Praca nr 827206
0 3.3 31

myConcept

Praca nr 979982
0 3.3 39

iksiiksi

Praca nr 572082
0 0.0 36

myConcept

Praca nr 164104
0 0.0 37

myConcept

Praca nr 962943
0 0.0 28
Strona 1 z 6

Opis konkursu

Polski Deweloper - VFM Real Estate ogłasza konkurs na logotyp dla nowej inwestycji - osiedla wielorodzinnego w podwarszawskim Błoniu.

Jest to pierwsza inwestycja deweloperska VFM w tym mieście, dlatego zależy nam na tym, aby logo było nowoczesne, zapamiętywalne, najchętniej z zastosowaniem ciekawych kolorów.
Błonie kiedyś słynęły z produkcji znanych na cały świat zegarków i dlatego nowa inwestycja będzie się nazywać Apartamenty Orologio (z włoskiego "zegar"). Aby nawiązać do historii tego miasta i jego tradycji. Ze względu że to małe miasto, wymiennie z Orologio będziemy komunikować Apartamenty Błonie. Zależy nam zatem na tym, aby zegarek był smaczkiem a nie motywem przewodnim logotypu. Wszelkie zabawy fontem mile widziane, nawiązanie do samego miasta, a jeśli ktoś zdecyduje się iść w propozycję z zegarem - może warto wykorzystać gdzieś tarczę zegara, temat czasu.

Specyfikacja: Logo ma zawierać nazwę Apartamenty Orologio. Logotyp będzie wykorzystywany m.in. na stronie internetowej, papierach firmowych oraz materiałach reklamowych (w tym foldery, broszury, rollupy, ulotki, billboardy). Zależy nam na nowoczesnym foncie i designie, aby logo przykuwało uwagę na wszelkich materiałach reklamowych.

Elementy, które można wykorzystać lub inspirować się logotyp VFM, inwestycji Nowe Okrzei oraz różne kombinacje kolorystyczne, na których można zbudować motyw kolorystyczny strony www. Przykłady ciekawych zestawień kolorystycznych: https://www.canva.com/learn/100-color-combinations/
_____

Logo powinno być w następujących odmianach:
- logo i nazwa inwestycji Apartamenty Orologio z prawej strony (kolor)
- logo i nazwa Apartamenty Orologio pod spodem (kolor)
- zapis w wersji pdf, tiff, jpg
oraz png (z przezroczystym tłem).
- zapis powyższych wersji logo w wersji bazowej oraz w wersji achromatycznej
_____

W załączeniu przesyłamy wizualizacje osiedla, by nieco bardziej zobrazować, jak będzie wyglądać inwestycja.

Jesteśmy otwarci na wszelkie pomysły i propozycje.
Dziękujemy każdemu z osobna, kto zdecyduje się poświęcić czas na przygotowanie propozycji.

Pozdrawiamy i zapraszamy do udziału w konkursie!

Załączone grafiki:

Front budynku A - Apartamenty Orologio Tył budynku A - Apartamenty Orologio
Idź do góry