Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 52 prac, 40156 wyświetleń
logo

LOGOTYP DLA SKLEPU Z E-PAPIEROSAMI I LIQUIDAMI (VAPE SHOP)

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"LOGOTYP DLA SKLEPU Z E-PAPIEROSAMI I LIQUIDAMI (VAPE SHOP)".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 11 dni otrzymał 52 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Brak zgłoszonych projektów

Opis konkursu

Witam,

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla SKLEPU STACJONARNEGO zajmującego się sprzedażą E-PAPIEROSÓW oraz PŁYNÓW i AKCESORIÓW do nich (branża vape).

Nazwa sklepu: UNITED VAPES Vape Shop. Przy czym napis Vape Shop powinien znajdować się pod nazwą sklepu - UNITED VAPES.

Sklep ten dopiero rozpocznie swoją działalność z początkiem listopada.

Logotyp znajdować się będzie na szyldzie wiszącym nad wejściem do sklepu oraz naklejce na drzwiach wejściowych, a także na portalach społecznościowych, wizytówkach, papierach firmowych i materiałach reklamowych.

Preferowana kolorystyka loga to NIEBIESKI oraz CZERWONY (skojarzenie z flagą Stanów Zjednoczonych: UNITED VAPES -> UNITED STATES). Jednak proszę, by logotyp bezpośrednio tej flagi nie zawierał. Ponadto jestem otwarty na wszelkie inne propozycje kolorystyczne.

Elementy, które prosiłbym, aby zostały wykorzystane to różnego rodzaju symbole CHMUR i DYMU. Ewentualnie symbole e-papierosa.

Przede wszystkim zależy mi na doborze estetycznej, przyciągającej wzrok czcionki oraz kolorystyki napisu zawierającego nazwę sklepu, ponieważ to on powinien być na pierwszym planie.

Logo powinno być w następujących odmianach:
- małe logo i nazwa firmy z prawej strony (kolor)
- duże logo i nazwa firmy pod spodem (kolor)
- monochromatyczne wersje powyższych

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału w konkursie.

Komentarze do konkursu

Komentarze (0):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

Idź do góry