Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 500 PLN
Zgłoszono 40 prac, 12641 wyświetleń
logo

Logotyp portalu muzycznego

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logotyp portalu muzycznego".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 40 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Brak zgłoszonych projektów

Opis konkursu

Przedmiotem konkursu jest logo portalu muzycznego. Będzie on opierał się na klipach rapowych z Polski i świata. Z założenia ma być tworzony przez użytkowników, którzy sami będą tam dodawać wpisy o różnej tematyce, nie tylko w obszarze wspomnianych teledysków.

Nazwa: BEATme

Kolorystyka - dowolność. Jesteśmy otwarci na propozycje tego samego logotypu w różnych opcjach kolorystycznych.

Logo powinno kojarzyć się z kulturą hip-hop, nawiązywać do niej swoją stylistyką. Będzie wykorzystywane na stronie, profilach społecznościowych oraz materiałach reklamowych.

Zawartość zwycięskiego projektu:

Pliki PNG z przezroczystym tłem.

Pliki z grafikÄ… wektorowÄ….

Komentarze do konkursu

Komentarze (11):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

AL_capone
Doskonale, dziękuję bardzo i czekam w takim razie na kontakt. Pozdrawiam.
Administrator
Pliki zwycięskiej pracy wraz z kontaktem do grafika otrzyma Pan od nas drogą elektroniczną.
AL_capone
Szanowni Państwo, dziękuję za zgłoszone prace. Nasuwa mi się szereg argumentów w odpowiedzi na Państwa uwagi, ale uważam to za dyskusję nad rozlanym mlekiem. Wspomnę tylko, że minimalizm zawartych w briefie informacji był zabiegiem celowym, mającym na celu ocenę kreatywności i graficznego smaku danej propozycji. Logo związane z kulturą hip hop nie musi wprost do niej nawiązywać, wystarczy spojrzeć na takie marki jak Prosto, Koka, Obey, czy beats by dr. dre. To, że ktoś umieści w grafice graffiti, vinyl, mikrofon czy (o zgrozo) łańcuch nie świadczy o "hip-hopowości" propozycji. Na tym pragnę zakończyć dyskusję, a zwycięzcę proszę o kontakt pod adresem e-mail, zawartym w komentarzu pod zwycięską pracą.
agrafka
czyli wg tego co piszesz najlepiej nie dodawać żadnych projektów tylko poczekać aż zrobią to inni , i w momencie przyznania oceny, , zrobić podobne i dopiero wrzucic ? wg mnie nie na tym konkursy polegają ... juz pomijajac fakt ze to jest nie fair wobec tych ktorzy wrzucili projekt wczesniej i wpasowali się w gust klienta..a reszta przychodzi na "gotowe" kiedy gust klienta juz się troche zdeklarował...
zamiast komentarzy w trakcie, powinien być jasny i dokładny brief z kilkoma przykładowymi logo, okreslony czas na konkurs, możliwosć wrzucenia pracy, i wybór pracy po zakończeniu konkursu,i dopracowanie go ze zwycięzcą, tak jak ma to miejsce w tych pozaplatformowych konkursach na logo za kilkadziesiąt tysięcy.
A to o czym piszesz jest dobre przy indywidualnej współpracy z klientem
no ale jest jak jest ;)
Zakowski
Polać mu ! Dobrze mówi ^^ .
takitam
Wszyscy macie trochÄ™ racji, i trochÄ™ nie. Ja patrzÄ™ z punktu widzenia grafika.
Ocena i komentarze naprowadzają na oczekiwania, i pozwala oszczędzić grafikowi czas.
Wyobraźmy sobie, że ktoś "tłucze" jakiś motyw/motywy, które są dalekie od wizji/założeń organizatora
..autor traci czas, bo nie wie, że jego motyw kompletnie podmiotowi nie odpowiada.

A swoją drogą jak ktoś zauważył "sercowe" logo daaaalekie jest od klimatów hip-hop, już pomijam fakt, że jest oklepane
(wystarczy wpisać w google "equalizer").... ale nie ja będę miał logo jak 100 innych podmiotów, zmierzam jedynie do tego,
że gdyby ocena pojawiła się wcześniej połowa z was nie traciła by czasu.
agrafka
Jest to do uniknięcia nawet w otwartych konkursach- w momencie kiedy Organizatorzy nie przyznają "gwiazdek" czy "serduszek" ani nie dodają żadnych komentarzy. Wtedy każdy dodaje swoje propozycje i luz . W momencie przyznania gwiazdki zaczyna sie jedno wielkie przerabianie i kopiowanie oznaczonych projektów.Co też jest pewną szkodą dla Organizatora bo dostaje mniej różnorodnych pomysłów, tylko rózne wersje tego samego .
dariusztomczyk
Cytat agrafka :
a mi sie wydaje że miejsce na poprawki i dopracowanie logo jest po zakończeniu konkursu ze zwyciezcą, w przeciwnym razie z konkursu, robi sie praca zbiorowa, z tym że zapłatę otrzymuje jedna osoba. konkurs to konkurs.


Zgadzam siÄ™ z AgrafkÄ…,
osobiście preferuje konkursy zamknięte bo nie widać prac innych uczestników przez co unika się sytuacji gdzie inni uczestnicy wzorują się na wyróżnionej pracy lub czytają opinie/sugestie klienta i wyprzedzają grafika, wrzucając podobne logo z poprawkami z innej pracy co kończy się oskarżeniami.
Z doświadczenia wiem że tego się nie uniknie w otwartym konkursie.

Przyznaję racji Takitam co do aktywnego uczestniczenia organizatora w konkursie bo dzięki temu klient dostaje to czego chce, a o to przecież chodzi.

Pan Zarowsky też ma racje co do brief-u ale należy pamiętać że klient ma jakiś zamysł co do loga iże nie jest do końca pewien czego chce, i jeżeli nadesłany prace nie spełniają oczekiwań a praca w innym stylu bardziej odpowiada lub zmienia spojrzenie klienta lub klient stwierdza że ona jest "spoko" to chyba nie ma co mieć pretensji do organizatora tylko do samego siebie.

Pamiętajcie że brief to jedno ale to ty podsyłasz prace klientowi.

P.S.
Nie chcę nikogo pouczać i przepraszam jeśli kogoś uraziłem.


Zakowski
Z całym szacunkiem, ale po co państwo piszą, że chcą mieć logo związane z kulturą hip-hop jak potem( i tutaj też z szacunkiem do projektanta ) wyróżniacie zupełnie coś innego, wprowadzacie niestety w błąd.
agrafka
a mi sie wydaje że miejsce na poprawki i dopracowanie logo jest po zakończeniu konkursu ze zwyciezcą, w przeciwnym razie z konkursu, robi sie praca zbiorowa, z tym że zapłatę otrzymuje jedna osoba. konkurs to konkurs.
takitam
Aktywne uczestniczenie organizatora w konkursie poprzez komentowanie, ocenianie i dzielenie siÄ™ wnioskami
zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania projektu najbardziej bliskiego oczekiwaniom... a grafiką pozwala oszczędzić trochę czasu
...no chyba, że już zwycięzca został wytypowany lub jest faworyt, i nie ma nad czym dalej pracować :-)
Idź do góry