Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 78 prac, 45132 wyświetleń
pomysł na

nazwa sklepu www

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"nazwa sklepu www".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 78 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Yeneffer

Praca nr 996429
0 0.0 56

lapatiq

Praca nr 813134
0 0.0 74

Magda

Praca nr 363269
0 0.0 67

Magda

Praca nr 398918
0 0.0 61

Magda

Praca nr 661766
0 0.0 56

Magda

Praca nr 134708
0 0.0 53

Magda

Praca nr 558441
0 0.0 56

Magda

Praca nr 148386
0 0.0 58

Magda

Praca nr 510173
0 0.0 55

Magda

Praca nr 599685
0 0.0 58

Magda

Praca nr 525346
0 0.0 58

Magda

Praca nr 348436
0 0.0 59
Strona 6 z 7

Opis konkursu

BRIEF do konkursu na nazwÄ™ sklepu internetowego (+ ewentualnie logo) dla firmy ATAROWSKI

Ogłaszamy konkurs na nazwę dla firmy, która zajmuje się sprzedażą sprzętu takiego jak: kosiarki, piły spalinowe, pilarki, kosy, nożyce ogrodowe, etc. Docelowo będzie to nazwa sklepu internetowego z profesjonalnymi narzędziami.

Dzisiejsza strona to atarowski.pl ale myślimy o brendzie łatwiej zapadającym w pamięć. Możecie użyć nazwiska bądź części nazwiska, ale inne pomysły też bardzo pożądane.

Szukamy nazwy ciekawej, chwytliwej, nie oklepanej, która w jakiś sposób będzie nawiązywała do branży i asortymentu lub przeznaczenia. Nazwa powinna być krótka, chwytliwa, łatwa do wypowiedzenia i przekazanie słownego (aby nie było wątpliwości co do zapisu).
W sprzedaży głównie marki Stihl, Fiskars, silniki Hondy i Briggs & Stratton .

Cechy wyróżniające ten właśnie sklep:
– Dobre ceny
– Duży asortyment
– Bardzo dobre wsparcie przed i posprzedażowe
– Świetny, chwalony przez klientów serwis.

Grupą docelową są głównie profesjonaliści, dla których serwis i obsługa są niezwykle istotne.

Idź do góry