Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 1000 PLN
Zgłoszono 55 prac, 1506 wyświetleń

Odświeżenie logo bloga o finansach osobistych

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Odświeżenie logo bloga o finansach osobistych".
Za kwotę 1000 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 55 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

AikTheOneStudio

Praca nr 563998
0 3.6 348
Zwycięzca konkursu

agrafka

Praca nr 879398
0 3.3 58

youngman

Praca nr 777185
0 3.6 65

myConcept

Praca nr 339922
0 3.3 54

myConcept

Praca nr 260948
0 3.3 52

Nevvision

Praca nr 442504
0 3.3 44

juliahanke

Praca nr 407349
0 3.3 43

myConcept

Praca nr 942612
0 0.0 29

JWAK

Praca nr 989461
0 0.0 35

myConcept

Praca nr 967758
0 0.0 35

miigas

Praca nr 542291
1 3.3 35

GK

Praca nr 928823
0 0.0 32
Strona 1 z 5

Opis konkursu

SŁOWEM WSTĘPU [POZNAJMY SIĘ]

Nazywam się Marcin Iwuć. Jestem ekspertem z zakresu finansów osobistych i pasjonatem mądrego zarządzania budżetem domowym. Moją misją jest uzbroić 15 milionów Polaków w wiedzę i narzędzia, które skutecznie pomogą im zadbać o własne finanse, by mogli się bogacić i realizować swoje pasje i marzenia.

Dlaczego właśnie tak? Oto moja wizja:

- 15 milionów Polaków – mamy nieco ponad 14 milionów gospodarstw domowych w Polsce i ta liczba rośnie; wierzę, że jeśli w każdym domu będzie choć jedna osoba, która wie, co robić z pieniędzmi, efekt będzie spektakularny!
- wiedza i narzędzia – będę publikować artykuły i nagrywać podcasty, by szerzyć wiedzę oraz tworzyć praktyczne kursy, które efektywnie pomogą wdrożyć ją w życie;
- skuteczna pomoc – nieustannie będę szukać prostych i zrozumiałych dla każdego sposobów oszczędzania i inwestowania oraz promować te metody, które naprawdę działają; jednocześnie będę pokazywać Wam więcej osób, którym ta sztuka się udaje;
- bogacenie się – uważam, że to powinien być jeden z celów każdej rodziny; spokojne bogacenie się niesie ze sobą dużo niezwykle korzystnych zmian w naszym życiu; za to bieda wyniszcza i zatruwa życie;
- pasje i marzenia – właśnie po to się bogacimy, by nie musieć myśleć o pieniądzach, tylko o tym, jak się rozwijać, spełniać marzenia i żyć pełnią życia.

Piszę o tym na moim blogu: http://marciniwuc.com/. W związku z dalszymi planami jego intensywnego rozwoju, postanowiłem odświeżyć nieco logo, które mu towarzyszy. Może to właśnie spod Twojej ręki wyjdzie jego nowa wersja?

CZEGO POTRZEBUJĘ? [BRIEF]

1) Logo powinno być nowoczesne – proste, czytelne i minimalistyczne, ale z charakterem. Takie, które będzie łatwo zapamiętać i identyfikować z nim zarówno moją markę osobistą, jak i markę bloga. W załączniku przesyłam kilka inspiracji.

2) W logo musi znaleźć się napis główny: Marcin Iwuć, dopisek: Finanse Bardzo Osobiste oraz sygnet, symbol kojarzący się z jednym z trzech obszarów tematycznych lub ich pograniczem: a) Finanse osobiste, oszczędzanie pieniędzy, inwestowanie, zarządzanie budżetem, bogacenie się. b) Pokonywanie dystansu, droga, drogowskaz, zmiana, osiąganie celu. c) Narzędzia, pomoc, prowadzenie za rękę, wędka, nauczyciel / sensei.

3) Kluczowa fraza, kojarząca się z marką bloga, do której powinno nawiązywać logo: “Finanse osobiste są łatwe i przyjemne. Odczarowuję skomplikowany temat, by nie stanowił już dla Ciebie problemu”. Logo ma odzwierciedlać zarówno profesjonalizm, jak i przyjazny stosunek do czytelnika. Dobrze, żeby już na pierwszy rzut oka wzbudzało zaufanie.

4) Kategorycznie należy unikać odwołań do kredytów i “chwilówek”. Również ekstrawagancji i eksperymentów – logo powinno charakteryzować się równowagą i spokojem, by mimo trudnego tematu, jakim są pieniądze, zachęcało do zmierzenia się z nim.

5) Układ logo: klasyczny, sygnet po lewej stronie typografii + centralny, sygnet nad typografią.

6) Kolorystyka logo powinna opierać się o kolorystykę obecnego logo (#434554 #5e5e7a, #fb6214).

7) Logo będzie wykorzystywane na stronie internetowej, materiałach reklamowych (głównie social media), materiałach do pobrania, w podcastach i newsletterze a także w druku (książki, broszury, wizytówki itp.).

8) Wymagane formaty: EPS (CMYK i achromatyczny), JPG (RGB i achromatyczny, 300 dpi), PDF i PNG (w tym wersje na przezroczystym tle) + Mini brand book z podstawowymi informacjami o wykorzystanych kolorach i fontach.

Z niecierpliwością czekam na Wasze projekty!
Marcin Iwuć
Finanse Bardzo Osobiste

Załączone grafiki:

Idź do góry