Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 500 PLN
Zgłoszono 30 prac, 855 wyświetleń

Konkurs na logotyp dla firmy świadczącej usługi zbliżone zakresem do kancelarii prawnej

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Konkurs na logotyp dla firmy świadczącej usługi zbliżone zakresem do kancelarii prawnej".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 30 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

feimdesign

Praca nr 975478
0 3.0 120
Zwycięzca konkursu

Rembik

Praca nr 303107
0 0.0 32

Rembik

Praca nr 673299
0 0.0 21

Quavol

Praca nr 845996
0 0.0 26

Quavol

Praca nr 852288
3 0.0 47

Noobski

Praca nr 103191
0 0.0 20

Noobski

Praca nr 226016
0 0.0 20

myConcept

Praca nr 705019
0 0.0 24

youngman

Praca nr 490649
0 2.7 23

myConcept

Praca nr 374484
0 0.0 31

Quavol

Praca nr 100919
0 0.0 23

Quavol

Praca nr 179229
1 0.0 36
Strona 1 z 3

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy TSTM.

Firma TSTM świadczy usługi szeroko pojętego zakresu consultingu, zarządzania, usługi zbliżone stylem do kancelarii prawnej.
TSTM to akronim słów Trudne Sprawy To My.

Logo będzie wykorzystywane na stronach internetowych, wizytówkach, papierach firmowych, materiałach reklamowych.
Logo powinno się składać ze znaku graficznego łatwego do zapamiętania i zauważenia lub zawierać litery TSTM zakomponowane w niebanalny sposób (np. TSTM wpisane w okrąg jest banalne).

Chciałbym, aby logo symbolizowało powagę, skuteczność w zarządzaniu, pewność i stabilność współpracy. Powinno być w przekazie delikatnie „podniosłe”, bardziej zbliżone do tradycyjnych form niż ultra nowoczesnych.

Kolorystyka logo przyjazna dla oka, czcionki raczej klasyczne, obłe.

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową
Pliki Photoshop

Komentarze do konkursu

Komentarze (1):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

youngman
Logo ma się bronić samo, na białym tle. Bez efektów złocenia i świecenia z wizualizacji.
Umieszczajcie również logo na białym tle, tak jak będzie wykorzystywane w 90% przypadków.
Strona 1 z 3
Idź do góry