Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 300 PLN
Zgłoszono 72 prac, 25621 wyświetleń
logo

LOGOTYP DLA FILMOWCA ŚLUBNEGO

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"LOGOTYP DLA FILMOWCA ŚLUBNEGO".
Za kwotę 300 PLN w ciągu 14 dni otrzymał 72 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Brak zgłoszonych projektów

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy: LukaWeddings
Firma ta zajmuje się usługą produkcji wideo dla branży Ślubnej, w skrócie filmowaniem ślubów/wesel
Logotyp będzie wykorzystywany na stronie internetowej, wizytówce, materiałach reklamowych, oraz FILMACH

Chciałbym, aby logo kojarzyło się z wysoką jakością moich produkcji.
Preferowana kolorystyka loga żółty/złoty

Logo nie musi nawiązywać do branży ślubnej.
Oprócz nazwy firmy, powinien się też znajdować napis: Filmy Ślubne
Nie mam konkretnej wizji, liczę na waszą pomoc.

Logo powinno być w następujących odmianach:
- samo logo
- małe logo i nazwa firmy z prawej strony
- duże logo i nazwa firmy pod spodem
- monochromatyczne wersje powyższych (czarny, biały)

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową
_____
Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

Komentarze do konkursu

Komentarze (2):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

Luka
Sam sygnet już nie musi być stricte nawiązaniem do branży ślubnej, chodź subtelnie może. Wystarczy mi że w logotypie mam weddings i dopisek Filmy ślubne, sygnet może być oderwany od tego. Unikajcie proszę nazwy (Luka, LW, weddings) w sygnecie. Lubie symetrię, geometrie, może w tym kierunku proszę pójść. Jakieś złote geometryczne logo. Przepraszam że tak wymyślam i nie daje konkretnych wytycznych ale sam jeszcze na podstawie przesłanych przez wes propozycji klaruje sobie to wszystko w głowie. Pozdrawiam
Luka
Prośba do grafików abyście nie używali oklepanych motywów aparatu, obiektywu jako logo. Jest tego masa u filmowców. Proszę o coś nowego i świeżego nie koniecznie zawiązującego w 100% do branży.
Idź do góry