Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 103 prac, 17524 wyświetleń
logo

Logo dla firmy doradczej

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla firmy doradczej".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 10 dni otrzymał 103 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

logo

Praca nr 621937
1 6.4 540
Strona 2 z 9

Opis konkursu

Witam,

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy Right Direction Poland.

Right Direction Poland to nowo powstała firma konsultingowa, która ma zachęcać inwestorów zagranicznych do wejścia na polski rynek i wspierać ich w pierwszych i kolejnych krokach w prowadzenia działalności w naszym kraju (w przyszłości również może w innych krajach).

Preferowane logo powinno zawierać słowa „right direction Poland”. Może również zawierać strzałkę, np. „right direction -> Poland”. Logo powinno przede wszystkim podkreślać profesjonalizm firmy, więc powinno być poważne, aczkolwiek wizualnie atrakcyjne (dla odbiorców z różnych części świata).

Logotyp będzie wykorzystywany na stronie internetowej, wizytówce, papierach firmowych (również mailowych), materiałach reklamowych i znakach wodnych.

W kwestii kolorystyki jestem otwarty na różne propozycje, ale podkreślę tylko, że kolor zielony jest moim ulubionym.

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
-Pliki PNG z przezroczystym tłem
-Pliki z grafiką wektorową

Istnieje możliwość dalszej współpracy (nad stworzeniem strony internetowej i jej pozycjonowaniem).

Zapraszam do udziału w konkursie.

Pozdrawiam,
Łukasz

Komentarze do konkursu

Komentarze (1):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

luk_o
Witam,
Dostałem dużo projektów z umieszczonym konturem Polski, ale mało ze strzałkami w stylu: "right direction ->Poland". Grupą docelową mojej firmy są inwestorzy międzynarodowi, którym niekonieczne akurat może ten kontur kojarzyć się z Polską.
Będę wdzięczny za propozycje uwzględniające element strzałki/grotu/wektora.
Dziękuję!
Strona 2 z 9
Idź do góry