Trenerzy personalni od jakiegoś czasu są bardzo popularni. Z ich usług korzystają osoby chcące się odchudzić mające cele związane ściśle ze sportem, a także ci, którzy po prostu chcą ćwiczyć w odpowiedni dla siebie sposób. Stąd usługi trenerów personalnych są coraz częściej wyszukiwane, a co za tym idzie warto, aby zadbali oni o swoją markę. A co wiąże się z tworzeniem marki? Oprócz wysokiej jakości usług także identyfikacja wizualna. Czytaj dalej...
Oczywiście, że tak. I to kolosalne. Naming jest jedną z najtrudniejszych czynności, jaką należy wykonać na starcie działalności. Czasami jest tak, że nazwa jest oczywista - bo wynika np. z nazwiska, imienia, jakiejś cechy charakterystycznej. Ale gdy firma dopiero startuje, nie jest totalnie z nikim i niczym kojarzona, znalezienie dobrej nazwy może być wyzwaniem. Od tego jaką nazwę firmy wybierzesz, często zależy całkowity sukces firmy czy konkretnej marki. Czytaj dalej...
Piekarnie i punkty sprzedaży pieczywa to miejsca dosyć często spotykane w miejskiej przestrzeni. W końcu chleb czy bułki to codzienna część choć jednego posiłku w naszych domach. Jak powinno wyglądać więc zachęcanie klientów do tego, aby to u nas kupowano świeże pieczywo. Na pewno jego jakością! Ale też najpierw trzeba ich zachęcić, decydując się na możliwości, jakie daje współczesny marketing i reklama. A jedną z nich jest zaprojektowanie logo piekarni w taki sposób, aby przyciągało już za daleka. Czytaj dalej...