Projektowanie logo firmowego to usługa w naszej firmie, która od wielu lat cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród Klientów. Wynika to przede wszystkim z tego, że znak graficzny bezpośrednio odpowiada za strategię marketingową danej firmy. Prawdą jest też, że zdecydowana większość właścicieli danego przedsiębiorstwa nie potrafi zaprojektować własnego logo. Wyjaśniamy więc krok po kroku jak zrobić logo i dlaczego tak ważne jest, aby projekt był przemyślany i spójny z całą koncepcją wizualną marki. Czytaj dalej...
Logo to coś więcej niż tylko emblemat reprezentujący markę; to wizualna reprezentacja tożsamości, wartości i misji firmy. Niektóre logo wykraczają jednak poza przekaz wiadomości. Te logo mają ukryte znaczenia, które zostały celowo włączone do ich projektu, dodając kolejną warstwę intrygi i zainteresowania marką. Tak sprytnie wykonane logo często zawierają tajne symbole, wiadomości lub obrazy, które mają szczególne znaczenie i opowiadają historię o marce lub firmie. Czytaj dalej...
Oczywiście, że tak. I to kolosalne. Naming jest jedną z najtrudniejszych czynności, jaką należy wykonać na starcie działalności. Czasami jest tak, że nazwa jest oczywista - bo wynika np. z nazwiska, imienia, jakiejś cechy charakterystycznej. Ale gdy firma dopiero startuje, nie jest totalnie z nikim i niczym kojarzona, znalezienie dobrej nazwy może być wyzwaniem. Od tego jaką nazwę firmy wybierzesz, często zależy całkowity sukces firmy czy konkretnej marki. Czytaj dalej...