Logo to coś więcej niż tylko emblemat reprezentujący markę; to wizualna reprezentacja tożsamości, wartości i misji firmy. Niektóre logo wykraczają jednak poza przekaz wiadomości. Te logo mają ukryte znaczenia, które zostały celowo włączone do ich projektu, dodając kolejną warstwę intrygi i zainteresowania marką. Tak sprytnie wykonane logo często zawierają tajne symbole, wiadomości lub obrazy, które mają szczególne znaczenie i opowiadają historię o marce lub firmie. Czytaj dalej...
Trenerzy personalni od jakiegoś czasu są bardzo popularni. Z ich usług korzystają osoby chcące się odchudzić mające cele związane ściśle ze sportem, a także ci, którzy po prostu chcą ćwiczyć w odpowiedni dla siebie sposób. Stąd usługi trenerów personalnych są coraz częściej wyszukiwane, a co za tym idzie warto, aby zadbali oni o swoją markę. A co wiąże się z tworzeniem marki? Oprócz wysokiej jakości usług także identyfikacja wizualna. Czytaj dalej...