15 logo z ukrytym przesłaniem
Logo to coś więcej niż tylko emblemat reprezentujący markę; to wizualna reprezentacja tożsamości, wartości i misji firmy.
Niektóre logo wykraczają jednak poza przekaz wiadomości. Te logo mają ukryte znaczenia, które zostały celowo włączone do ich projektu, dodając kolejną warstwę intrygi i zainteresowania marką.
Tak sprytnie wykonane logo często zawierają tajne symbole, wiadomości lub obrazy, które mają szczególne znaczenie i opowiadają historię o marce lub firmie.
Na przykład litera "b" w logo Beats by Dre symbolizuje słuchawki. Trzy elipsy w logo Toyoty obejmują każdą literę nazwy firmy. A w logo "Tour de France" znajduje się ukryty kolarz. Zapraszam do zestawienia 15 znanych logo z ukrytym przesłaniem.
Logo Alfa Romeo
W logo marki samochodów Alfa Romeo po prawej stronie możemy zobaczyć tzw. Biscione, czyli zielonego węża z koroną na głowie pożerającego człowieka, który znajduje się w herbie rodziny Visconti. Symbolizuje on odrodzenie.
Logo Amazon
Strzałka na logo Amazon nie tylko reprezentuje uśmiech i świadczy o zadowoleniu klienta; łączy także „A” z „Z”, co oznacza, że sprzedają wszystko od A do Z!
Logo Baskin Robbins
Baskin Robbins to sieć sklepów z lodami, która bardzo sprytnie wykorzystała kolory. Na ich logo można odczytać liczbę „31” z liter „B” i „R”, reprezentujących 31 smaków.
Logo Beats
Wiele osób zachwyca się swoimi produktami, ale czy zauważyłeś kiedyś, że litera „b” w ich logo przedstawia profil osoby noszącej słuchawki?
Logo Carrefour
W języku francuskim „Carrefour” oznacza skrzyżowanie, co widać na logo już na pierwszy rzut oka; widać dwie strzałki wskazujące skręt w prawo lub w lewo. Jednak pomiędzy nimi ukryty jest kształt litery C. Wystarczy skupić się na negatywnej przestrzeni, aby ją zobaczyć!
Logo FedEx
Firma spedycyjna FedEx zawsze ukrywała strzałkę pomiędzy literami „E” i „X”. Kształt ten ma przedstawiać szybkość dostaw przesyłek FedEx do klientów.
Logo Hyundai
Sygnet w logo marki samochodów Hyundai nie jest abstrakcją, a reprezentuje uścisk dłoni, który ma kojarzyć się z zadowolonym klientem i zaufaniem.
Logo LG
Obserwując projekt logo LG, można wyciągnąć jeden oczywisty wniosek: litery „L” i „G” znajdują się wewnątrz okręgu. Jednak nie wszyscy zauważają buzię, którą robią! „L” staje się nosem, a „G” tworzy resztę twarzy.
Logo MyFonts
Ten ukryty przekaz jest nieco trudniejszy do zobaczenia za pierwszym razem. MyFonts to strona internetowa, na której można uzyskać dostęp do różnych fontów. „My” w MyFonts zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać jak dłoń, pokazując łatwość „chwycenia” dowolnej czcionki.
Logo NBC
Klasyczne logo sieci kablowej NBC składa się z kolorów tęczy, symbolizujących rozwój telewizji kolorowej. Jednak w środku widać także kształt pawia rozkładającego pióra.
Logo Pinterest
Nie każdy zdaje sobie sprawę, że litera "P" w logo portalu Pinterest stylizowana jest na szpilkę (Pin po angielsku oznacza właśnie szpilkę).
Logo Quiksilver
W logo firmy odzieżowej Quiksilver możemy dostrzec zaryz góry, oraz morskiej fali.
Logo Toblerone
Toblerone i jego góra są powszechnie rozpoznawalne, ale jest coś, co wielu osobom przeocza na pierwszy rzut oka. Czy zauważyłeś niedźwiedzia w górach? Reprezentuje miasto Berno, skąd pochodzi Toblerone.
Logo Tour de France
Projekt Tour de France przedstawia sprytny sposób wykorzystania liter do stworzenia obrazu. Jeśli przyjrzysz się uważnie, zauważysz, że litera „O” w oznaczeniu „Tour” z żółtym kółkiem tworzy kształt roweru, a litera „R” ma wyglądać jak rowerzysta!
Logo Toyota
Logo tego producenta samochodów z pewnością kryje w sobie więcej, niż mogłoby się wydawać. Toyota stwierdziła, że trzy nakładające się owale na amerykańskich pojazdach „symbolizują zjednoczenie serc naszych klientów i serca produktów Toyoty. Przestrzeń w tle reprezentuje postęp technologiczny Toyoty i nieograniczone możliwości, jakie stoją przed nią.” A co być może jeszcze bardziej imponujące, jeśli przyjrzysz się bliżej nakładającym się owalom, zobaczysz napisane słowo „Toyota”.
Tagi:
logo
design
kreatywne logo
Wyświetleń: 377