Projektowanie logo

15 logo z ukrytym przesłaniem

15 logo z ukrytym przekazem

Logo to coś więcej niż tylko emblemat reprezentujący markę; to wizualna reprezentacja tożsamości, wartości i misji firmy.

Niektóre logo wykraczają jednak poza przekaz wiadomości. Te logo mają ukryte znaczenia, które zostały celowo włączone do ich projektu, dodając kolejną warstwę intrygi i zainteresowania marką.

Tak sprytnie wykonane logo często zawierają tajne symbole, wiadomości lub obrazy, które mają szczególne znaczenie i opowiadają historię o marce lub firmie.

Na przykład litera "b" w logo Beats by Dre symbolizuje słuchawki. Trzy elipsy w logo Toyoty obejmują każdą literę nazwy firmy. A w logo "Tour de France" znajduje się ukryty kolarz. Zapraszam do zestawienia 15 znanych logo z ukrytym przesłaniem.

Logo Alfa Romeo

W logo marki samochodów Alfa Romeo po prawej stronie możemy zobaczyć tzw. Biscione, czyli zielonego węża z koroną na głowie pożerającego człowieka, który znajduje się w herbie rodziny Visconti. Symbolizuje on odrodzenie.

15 logo z ukrytym przesłaniem Alfa Romeo

Logo Amazon

Strzałka na logo Amazon nie tylko reprezentuje uśmiech i świadczy o zadowoleniu klienta; łączy także „A” z „Z”, co oznacza, że sprzedają wszystko od A do Z!

15 logo z ukrytym przesłaniem Amazon

Logo Baskin Robbins

Baskin Robbins to sieć sklepów z lodami, która bardzo sprytnie wykorzystała kolory. Na ich logo można odczytać liczbę „31” z liter „B” i „R”, reprezentujących 31 smaków.

15 logo z ukrytym przesłaniem Baskin Robbins

Logo Beats

Wiele osób zachwyca się swoimi produktami, ale czy zauważyłeś kiedyś, że litera „b” w ich logo przedstawia profil osoby noszącej słuchawki?

 

15 logo z ukrytym przesłaniem Beats

Logo Carrefour

W języku francuskim „Carrefour” oznacza skrzyżowanie, co widać na logo już na pierwszy rzut oka; widać dwie strzałki wskazujące skręt w prawo lub w lewo. Jednak pomiędzy nimi ukryty jest kształt litery C. Wystarczy skupić się na negatywnej przestrzeni, aby ją zobaczyć!

15 logo z ukrytym przesłaniem Carrefour

Logo FedEx

Firma spedycyjna FedEx zawsze ukrywała strzałkę pomiędzy literami „E” i „X”. Kształt ten ma przedstawiać szybkość dostaw przesyłek FedEx do klientów.

15 logo z ukrytym przesłaniem Fedex

Logo Hyundai

Sygnet w logo marki samochodów Hyundai nie jest abstrakcją, a reprezentuje uścisk dłoni, który ma kojarzyć się z zadowolonym klientem i zaufaniem.

15 logo z ukrytym przesłaniem Hyundai

Logo LG

Obserwując projekt logo LG, można wyciągnąć jeden oczywisty wniosek: litery „L” i „G” znajdują się wewnątrz okręgu. Jednak nie wszyscy zauważają buzię, którą robią! „L” staje się nosem, a „G” tworzy resztę twarzy.

15 logo z ukrytym przesłaniem LG

Logo MyFonts

Ten ukryty przekaz jest nieco trudniejszy do zobaczenia za pierwszym razem. MyFonts to strona internetowa, na której można uzyskać dostęp do różnych fontów. „My” w MyFonts zostało zaprojektowane tak, aby wyglądać jak dłoń, pokazując łatwość „chwycenia” dowolnej czcionki.

15 logo z ukrytym przesłaniem MyFonts

Logo NBC

Klasyczne logo sieci kablowej NBC składa się z kolorów tęczy, symbolizujących rozwój telewizji kolorowej. Jednak w środku widać także kształt pawia rozkładającego pióra.

15 logo z ukrytym przesłaniem NBC

Logo Pinterest

Nie każdy zdaje sobie sprawę, że litera "P" w logo portalu Pinterest stylizowana jest na szpilkę (Pin po angielsku oznacza właśnie szpilkę).

15 logo z ukrytym przesłaniem Pinterest

Logo Quiksilver

W logo firmy odzieżowej Quiksilver możemy dostrzec zaryz góry, oraz morskiej fali.

15 logo z ukrytym przesłaniem Quicksilver

Logo Toblerone

Toblerone i jego góra są powszechnie rozpoznawalne, ale jest coś, co wielu osobom przeocza na pierwszy rzut oka. Czy zauważyłeś niedźwiedzia w górach? Reprezentuje miasto Berno, skąd pochodzi Toblerone.

15 logo z ukrytym przesłaniem Toblerone

Logo Tour de France

Projekt Tour de France przedstawia sprytny sposób wykorzystania liter do stworzenia obrazu. Jeśli przyjrzysz się uważnie, zauważysz, że litera „O” w oznaczeniu „Tour” z żółtym kółkiem tworzy kształt roweru, a litera „R” ma wyglądać jak rowerzysta!

15 logo z ukrytym przesłaniem Tour de France

Logo Toyota

Logo tego producenta samochodów z pewnością kryje w sobie więcej, niż mogłoby się wydawać. Toyota stwierdziła, że trzy nakładające się owale na amerykańskich pojazdach „symbolizują zjednoczenie serc naszych klientów i serca produktów Toyoty. Przestrzeń w tle reprezentuje postęp technologiczny Toyoty i nieograniczone możliwości, jakie stoją przed nią.” A co być może jeszcze bardziej imponujące, jeśli przyjrzysz się bliżej nakładającym się owalom, zobaczysz napisane słowo „Toyota”.

15 logo z ukrytym przesłaniem Toyota

Tagi: logo design kreatywne logo
Wyświetleń: 377

0.0
Oceń:

Ocena: 0.0 / głosów: 0

Komentarze (0):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

Idź do góry