Projektowanie logo trenera personalnego
Trenerzy personalni od jakiegoś czasu są bardzo popularni. Z ich usług korzystają osoby chcące się odchudzić mające cele związane ściśle ze sportem, a także ci, którzy po prostu chcą ćwiczyć w odpowiedni dla siebie sposób. Stąd usługi trenerów personalnych są coraz częściej wyszukiwane, a co za tym idzie warto, aby zadbali oni o swoją markę. A co wiąże się z tworzeniem marki? Oprócz wysokiej jakości usług także identyfikacja wizualna.
Projektowanie logo trenera personalnego – znak graficzny
Projektowanie logo dla trenera personalnego to wiele różnego rodzaju opcji. Najłatwiej jest zaprojektować odpowiedni sygnet, gdy trener zajmuje się konkretnym kierunkiem rozwoju klientów. I tak trenerzy specjalizujący się w utracie wagi mogą postawić na znaki powiązane z zarysami szczupłej sylwetki, wagi, czy innych tego typu oznaczeń kojarzących się z odchudzaniem. W przypadku trenerów kardio logo może być ukierunkowane na ogólnie kojarzące się ze zdrowiem fizycznym grafiki. Trenerzy personalni zajmujący się osobami chcącymi postawić na umięśnione sylwetki mają tu chyba najłatwiej, bo sygnety typu sztangi czy grafiki przypominające muskulaturę nie będą zazwyczaj kojarzone z tymi dziedzinami życia. Jeżeli projektowane jest logo dla trenera personalnego bez specjalizacji, można korzystać z powyższych pomysłów, ale też pamiętać, by nie dawały wrażenia ściśle ograniczonych usług.
Typografia w logo trenera personalnego
Zastosowanie fontów w logo trenera personalnego powinno zależeć przede wszystkim od tego, na jaki sygnet postawiliśmy. W zależności od grafiki i tego, na ile jest ona lekka czy mocna, font powinien pasować do niej stylem. Wersaliki, szczególnie ciężkie typu bold sprawdzą się prawdopodobnie w przypadku znaków graficznych dotyczących trenerów na siłowniach. W przypadku trenerów specjalizujących się w odchudzaniu zazwyczaj zarówno sygnet, jak i zastosowany font będą lżejsze. Choć tu warto raczej postawić na fonty szeryfowe niż pismo odręczne, żeby przekaz dodawał więcej niż mniej mocy. Co z „uniwersalnymi” trenerami? Podobnie jak w przypadku sygnetu, warto znaleźć złoty środek.
Kolorystyka podczas projektowania logo trenera personalnego
Projektowanie logo trenera personalnego to także odpowiedni przekaz kolorystyczny. I znów warto się odnieść do konkretnych specjalizacji. W przypadku treningów siłowych dobrze sprawdzi się czarny, no i oczywiście pełny mocy i energii czerwony lub pomarańczowy. Z kolei do odchudzających się kobiet bardziej przemówią pastele. Nastawiając się na to, że głównym celem jest zdrowie, dobrze przekażą to odcienie niebieskiego. Jeżeli chodzi o zastosowanie zielonego, należy pamiętać, że w dzisiejszych czasach jest on silnie kojarzony z ekologią dlatego, jeżeli logo nie ma mieć takiego przesłania, należy skorzystać z niego umiejętnie.
Tagi:
logo
Wyświetleń: 514