Oczywiście, że tak. I to kolosalne. Naming jest jedną z najtrudniejszych czynności, jaką należy wykonać na starcie działalności. Czasami jest tak, że nazwa jest oczywista - bo wynika np. z nazwiska, imienia, jakiejś cechy charakterystycznej. Ale gdy firma dopiero startuje, nie jest totalnie z nikim i niczym kojarzona, znalezienie dobrej nazwy może być wyzwaniem. Od tego jaką nazwę firmy wybierzesz, często zależy całkowity sukces firmy czy konkretnej marki. Czytaj dalej...
Piekarnie i punkty sprzedaży pieczywa to miejsca dosyć często spotykane w miejskiej przestrzeni. W końcu chleb czy bułki to codzienna część choć jednego posiłku w naszych domach. Jak powinno wyglądać więc zachęcanie klientów do tego, aby to u nas kupowano świeże pieczywo. Na pewno jego jakością! Ale też najpierw trzeba ich zachęcić, decydując się na możliwości, jakie daje współczesny marketing i reklama. A jedną z nich jest zaprojektowanie logo piekarni w taki sposób, aby przyciągało już za daleka. Czytaj dalej...
Cukiernie i tego typu punkty zawsze mają co robić, w końcu kto nie miałby ochoty na coś słodkiego w drodze do lub z pracy. Do tego dochodzą różnego rodzaju święta i imprezy, na które zamawiane są torty, ciasta i inne słodkie przysmaki. Coraz częściej też rolę punktów sprzedażowych słodkich wypieków przejmują piekarnio-cukiernie. No i co tu zrobić, aby wyróżnić się w tłumie i zachęcić potencjalnych klientów? Po pierwsze oferować najwyższą jakość produktów, bo niezadowolony klient to strata wielu innych. Po drugie zadbać o dobry marketing. A tu na start potrzebujemy logo dla cukierni, które przyciągnie łasuchów i nie tylko. Czytaj dalej...