Zgłoszone projekty
Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla firmy edukacyjno- eventowej".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 28 prac.
Załóż własny konkurs
Zgłoszone projekty
Opis konkursu
Witam. Robimy duży rebranding firmy. Istniejemy na rynku kilkanaście lat najpierw jako szkoła językowa, z czasem
Doszło do tego szkoła muzyczna, koncerty, eventy dla miast, warsztaty dla szkół, językowy escape room, Labolatorium muzyczne .... słowem coraz trudniej objąć to jedna spójną grafiką itd. Zdecydowałam się na rozszerzenie nazwy firmy z Fischer na "Fischer street"
W design firmy wprowadzamy motyw uliczki pełnej pomysłów. (Trawa, ulice lampy uliczne, itd.) Na Fischer street mieszkają kreatywni nauczyciele, niezwykli muzycy, artyści- wspólnie tworzymy nowy wizerunek edukacji.
Street to symbol firmy sąsiedzkiej i ciepłych relacji z klientem.
Uznaliśmy że taka nazwa i wizerunek firmy wybawi nas z klopotu, gdy pojawi się nowy pomysł:) jednym słowem pomieści wszystko. Skoro nie możemy w logo przekazać co robimy- chcemy pokazać jacy jesteśmy.
Potrzebujemy logo z pomysłem, dowcipem, lekkie i proste!!
Co nas cechuje- kreatywność.
Symbole które można wziąć pod uwagę
Ulica, pasy- zebra, linie ulicy
Latarnia, światło, żarówka
Chciałabym żeby litery stanowiły element grafiki a nie były tylko podpisem pod rysunkiem.
Kolorystyka- dowolna ale logo musi też mieć opcję druku w skali szarości czy nadruku np na balonach gdzie mnogość kolorów jest już problemem.
Kto się tego podejmie?:))
Komentarze do konkursu
Komentarze (0):
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze