Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 84 prac, 25554 wyświetleń
logo

logo dla firmy sprzątającej

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"logo dla firmy sprzątającej".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 84 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

PP.BB.

Praca nr 995683
0 0.0 208

Junn

Praca nr 202470
0 0.0 207

KVBIAK

Praca nr 820243
0 0.0 227

veistik

Praca nr 687321
0 0.0 242

PP.BB.

Praca nr 297897
0 0.0 206
Strona 4 z 7

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy zajmującej się myciem okien, praniem tapicerki, ozonowaniem pomieszczeń.

Firma nazywa się StarCleaning

Logotyp będzie wykorzystywany na stronie internetowej, wizytówce, materiałach reklamowych, oraz jako reklama na samochodzie (okleina).

Chciałbym, aby logo kojarzyło się z czystością, wodą, świeżością. Logo ma być proste, ale nie chcę w logo odkurzacza. Ma kojarzyć się ze sprzątaniem ale nie bezpośrednio. Bardziej błysk, gwiazda, kropla itp.

Preferowana kolorystyka logo to niebieski, nazwa odcień szary (#3D3D3D) .

Elementy, które można wykorzystać lub inspirować się:
-gwiazda niebieska w kwadracie z ostrymi rogami (inspiracje w załączniku)
-kropla wody
-domek

Proszę o unikanie nawiązań do: odkurzacza, mopa, myjni, spryskiwacza, gąbek itd.

Logo powinno być w następujących odmianach:
- duże logo i nazwa firmy z prawej strony w dwóch wersach (Star na górze i cleaning na dole)

Jestem otwarty na propozycję i liczę na Państwa kreatywność i pomysły (oprócz odkurzacza:)

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:

Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki do druku z grafiką wektorową
Pliki pdf
Pliki źródłowe
_____

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

Załączone grafiki:

Komentarze do konkursu

Komentarze (1):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

Konwer
Witam, prośba o dodanie komentarzy do prac dzieki temu graficy będą wiedzieli czy projekty idą w drobrym kierunku.
Strona 4 z 7
Idź do góry