Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 500 PLN
Zgłoszono 111 prac, 74004 wyświetleń
logo

Logo dla firmy transportowej

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla firmy transportowej".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 8 dni otrzymał 111 prac.
Załóż własny konkurs

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy Caringo.

Firma ta zajmuje się przewozem osobowym o podwyższonych standardach bezpieczeństwa (przejazdy okazjonalne + carpooling).

Logo będzie wykorzystywane na stronie internetowej, wizytówce, papierach firmowych, materiałach reklamowych.

Logo powinno się składać ze znaku graficznego (przykuwającego uwagę, zapamiętywalnego) oraz logotypu zawierającego nazwę firmy - Caringo (dowolność wielkości litery "C" w logotypie - Caringo/caringo).

Chciałbym aby logo budziło pozytywne emocje oraz kojarzyło się z bezpieczeństwem i rzetelnością.

Kolorystyka logo ma być przyjazna zarówno dla dorosłych jak i dzieci.

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową
Pliki Photoshop
_____

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

Komentarze do konkursu

Komentarze (14):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

youngman
Chyba idziemy na rekord ilości logotypów!
DwieStrony
Po prostu demonstruję inny punkt widzenia :)
youngman
Wszystko fajnie tylko nie rozumiem po co się tłumaczysz. Ja nie oceniam prac.
DwieStrony
Cytat youngman :
Kwestia podejścia do rzemiosła. Niektórzy uważają ze im prostsze logo, tym lepsze. Jak z rzeźbą, nie możesz już nic więcej usunąć.
A niektórzy rysują samochody bo w nazwie jest CAR. :)


Ale fajnie że w końcu jest dyskusja,
Pozdrawiam DwieStrony!


Jesteś pewien, że nikt by nie rysował aut, gdyby nie było słowo CAR?
W końcu firma zajmuje się przewozami. I ma wywoływać pozytywne skojarzenia :)
Ja osobiście nazwę interpretuję inaczej. Miało być o bezpieczeństwie, więc pierwsze co mi przyszło na myśl, że słowo CARE jest wkomponowane w CARINGO. Potem dopiero, że car. Ale ciężko dokładnie stwierdzić jaki miał zamysł autor nazwy.
youngman
Kwestia podejścia do rzemiosła. Niektórzy uważają ze im prostsze logo, tym lepsze. Jak z rzeźbą, nie możesz już nic więcej usunąć.
A niektórzy rysują samochody bo w nazwie jest CAR. :)


Ale fajnie że w końcu jest dyskusja,
Pozdrawiam DwieStrony!
youngman
Nie lubię jak z klienta robi się matoła.
DwieStrony
Cytat youngman :
Co do Państwa obawy z kojarzeniem firmy z konkurencją to myślę że są to dwa zupełnie inne logotypy i nie sposób ich pomylić.
Odcień niebieskiego jest zupełnie inny dodatkowo u konkurencji zapis nazwy jest w innym miejscu oraz w sygnecie (chodź właściwie to u nich nie występuje), jest sama litera C.
Myślę że ciężko będzie zrobić prostszy sygnet :)

Pozdrawiam.


Nie do końca mogę się z tym zgodzić. Logo powinno mieć "to coś" i wyróżniać się od wielu innych. Zwykły klient raczej nie patrzy czy odcień jest inny, albo czy też napis w innym miejscu. Sygnet może i jest prosty i ładny, ale co z tego jeśli wywołuje skojarzenia z innymi firmami? :)
youngman
Co do Państwa obawy z kojarzeniem firmy z konkurencją to myślę że są to dwa zupełnie inne logotypy i nie sposób ich pomylić.
Odcień niebieskiego jest zupełnie inny dodatkowo u konkurencji zapis nazwy jest w innym miejscu oraz w sygnecie (chodź właściwie to u nich nie występuje), jest sama litera C.
Myślę że ciężko będzie zrobić prostszy sygnet :)

Pozdrawiam.
youngman
Dzięki za wyczerpującą podpowiedź. Zabieramy się do pracy.
jakub2503
Dzień dobry!

Prace, które do tego momentu spodobały nam się najbardziej to:



+ Kolorystyka - kolor niebieski, który oznacza zaufanie i godność,
+ Minimalistyczny i zapamiętywalny sygnet (niestety może zbytnio kojarzyć się z poniższą firmą carsharingową) - brak konotacji samochodowych jak najbardziej na plus
("Uważam, że jeśli chcą być Państwo traktowani jako profesjonalna firma a nie firma "wożąca dzieci na kolonie" nie warto nadawać konotacji do samochodowych, gdyż to jasno wynika z nazwy."),
+ Czcionka logotypu



oraz



+ Mimo zastosowania motywu samochodu w sygnecie, spodobało nam się umieszczenie pojazdu w "bezpiecznej bańce",
+ Kolorystyka - kolor zielony, który w swojej symbolice oznacza spokój i bezpieczeństwo, lecz zamiast czerni, preferowalibyśmy odcienie szarości - w psychologii uważany za kolor równowagi i balansu.
+ Czcionka logotypu

Pomimo, że powyższe prace nam się podobają, to nie doszliśmy do wniosku, że "to jest właśnie to", czego szukamy.

Pozostałe zgłoszone prace są ciekawe, lecz niestety nie pasują do profilu naszej firmy. Mogą raczej kojarzyć się z firmami oferującymi usługi np. car detailingu, tuningu, transportu towarowego itp.

Podkreślamy, że dla nas istotne jest wyrażenie bezpieczeństwa i zaufania poprzez logotyp (oczywiście z odpowiednim wyważeniem, nie chcemy aby nasze logo wyglądało jak na przykład logo firmy ubezpieczeniowej - powinno budzić pozytywne emocje i jednocześnie wzbudzać ufność)

Zachęcamy do umieszczania kolejnych prac, liczymy na Państwa kreatywność i mamy nadzieję, że powyższe uwagi pomogą Państwu w dalszych pracach.
Pozdrawiamy.
youngman
Czy my czekamy nadal na uwagi od jakub2503? czy mamy projektować dalej?
youngman
I to jest prawdziwy zleceniodawca!!! :)
czekamy na uwagi
jakub2503
Dzień dobry. Napisaliśmy do Administracji portalu o upublicznienie zgłoszonych prac. Kiedy to nastąpi, ocenimy wszystkie zgłoszone prace, wskażemy obecnych faworytów i w ten sposób nakierujemy Państwa co nam się podoba w dotychczasowych grafikach, a co nie. Pozdrawiamy.
feimdesign
Dzień dobry. Widzę, że konkurs został przedłużony. Można prosić zatem o jakieś dodatkowe informacje, uwagi, które pomogą przy stworzeniu projektu dla Państwa?
Strona 10 z 10
Idź do góry