Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 310 PLN
Zgłoszono 16 prac, 13850 wyświetleń
logo

Logo dla firmy ubezpieczeniowej (polisja.com)

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla firmy ubezpieczeniowej (polisja.com)".
Za kwotę 310 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 16 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

JP

Praca nr 327877
0 0.0 544

Re

Praca nr 485404
0 0.0 543

agrafka

Praca nr 640532
0 0.0 508

ulki

Praca nr 524133
2 5.2 507

ulki

Praca nr 555035
0 0.0 470

ulki

Praca nr 704893
0 0.0 597

agrafka

Praca nr 423657
1 0.0 552
Strona 1 z 2

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla agencji ubezpieczeniowej.

Firma ta zajmuje się wyszukiwaniem i sprzedażą ubezpieczeń oc/ac, na życie, na firmę, na dom, turystyczne. Istnieje na rynku 5 lat.

Logotyp będzie wykorzystywany na stronie internetowej, wizytówce, papierach firmowych, materiałach reklamowych.

Domena strony internetowej jest o nazwie polisja .pl / .com

Chciałbym, aby logo kojarzyło się z logami używanymi w amerykańskiej policji (przykłady w załącznikach do konkursu). Można użyć również motywu z herbem podzielonym na 4 kategorie ubezpieczeń jak w przypadku niektórych stanów lub policji brytyjskiej w których widnieje herb.

Preferowana kolorystyka loga to: czarny, ew. niebieski.

Elementy, które można wykorzystać lub inspirować się zostały załączone do konkursu.

Proszę o unikanie nawiązań do: straży pożarnej czy pogotowia ze względu na nazwę domeny.

Logo powinno być w następujących odmianach:
- małe logo i nazwa firmy z prawej strony (czarne)
- duże logo i nazwa firmy pod spodem (czarne)
- monochromatyczne wersje powyższych

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem (różne formaty)
Pliki z grafiką wektorową
Pliki svn do użycia na stronie internetowej

Odnośnie załączników to nie chodzi o samochody tylko o same loga z nich.
_____

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

Załączone grafiki:

Idź do góry