Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 70 prac, 19088 wyświetleń
logo

Logo dla portalu oferującego tworzenie stron internetowych

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla portalu oferującego tworzenie stron internetowych".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 70 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Jqm

Praca nr 144778
0 0.0 392
Strona 1 z 6

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla strony zajmującej się tworzeniem i promocją stron internetowych.

Firma ta zajmuje się pozyskiwaniem leadów.

Logotyp będzie wykorzystywany na stronie internetowej oraz w social media.

Chciałbym, aby logo kojarzyło się z pozyskiwaniem leadów i promocją. Logo ma być profesjonalne, a także minimalistyczne i czytelne.

Preferowana kolorystyka loga to: czerń / niebieski / czerwony w jednym tonie kolorystycznym, proszę o prezentacje tych trzech wariantów.

Nazwa w logo: "Leading Page"
_____

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową
_____

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

Komentarze do konkursu

Komentarze (6):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

rimmone
Najważniejsza jest dla mnie dobrze dobrana typografia oraz sygnet zrobiony z LP
Jqm
Cytat vandallo :
Ciężko wpisać w google i przeczytać dowolny artykuł na temat sposobów pozyskiwania leadów, np. o SEO, AdWords, etc. Ręce opadają.


wpisalem, przeczytalem i to dosyc obszerny temat
interesuje mnie jak klient to widzi, co jest dla niego najwazniejsze


vandallo
Ciężko wpisać w google i przeczytać dowolny artykuł na temat sposobów pozyskiwania leadów, np. o SEO, AdWords, etc. Ręce opadają.
Jqm
Cytat youngman :
LEADÓW!!! Ledy masz w Castoramie

no smieszne :)
youngman
LEADÓW!!! Ledy masz w Castoramie
Jqm
Prosze przyblizyc czy jest „pozyskiwanie ledow”, czy chodzi o potencjalnych klientow, czy o sama reklamę i jak to sie ma do budowania stron?
Strona 1 z 6
Idź do góry