Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 933 PLN
Zgłoszono 66 prac, 10839 wyświetleń
logo

Logo dla sklepu z kaskami, odzieżą i akcesoriami motocyklowymi

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla sklepu z kaskami, odzieżą i akcesoriami motocyklowymi".
Za kwotę 933 PLN w ciągu 17 dni otrzymał 66 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

agrafka

Praca nr 363081
2 5.6 269

Hikoyo

Praca nr 927300
0 0.0 259

Veinard

Praca nr 476596
0 0.0 227

Veinard

Praca nr 512249
0 0.0 227

kat

Praca nr 447735
0 0.0 234

Jqm

Praca nr 315481
0 0.0 228

Jqm

Praca nr 444455
0 0.0 215

Jqm

Praca nr 180712
0 0.0 222

Konwer

Praca nr 599151
1 5.2 249
Strona 1 z 6

Opis konkursu

Zapraszamy do udziału w konkursie na nowe LOGO oraz podstawę IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ dla sklepu z akcesoriami motocyklowymi o nazwie DEFENDER.

Sklep jest obecny na rynku od 2008 r. i w sieci działa pod adresem defender.net.pl. Sklep posiada również duży salon sprzedaży w Krakowie.

Nowe logo ma być:
- nowoczesne i spójne z profilem działalności sklepu (kaski, odzież i akcesoria motocyklowe dla wszystkich motocyklistów i motocykli: turystyka, jazda sportowa, off-road).

- złożone z:
> atrakcyjnego, charakterystycznego, minimalistycznego sygnetu
> logotypu (DEFENDER)
> sloganu (akcesoria motocyklowe)

- w wersjach:
> tylko sygnet (który będzie mógł być stosowany samodzielnie)
> sygnet + logotyp ułożone w poziomie (proporcje, odległości)
> sygnet + logotyp ustawione w pionie (proporcje, odległości)
> sygnet + logotyp + slogan ułożone w poziomie (proporcje, odległości)
> sygnet + logotyp + slogan ustawione w pionie (proporcje, odległości)

- monochromatyczne, w kolorze białym lub czarnym (wypełnione lub w zarysie) dla wersji podstawowej
uwaga: można wprowadzić kolory dodatkowe: żółty (#F5CC00), fuksjowy (#F5007A) lub czerwony (#F20025), niebieski (#0AA1FF) jako tło lub towarzyszące w jakimś elemencie identyfikacji

Projekt powinien zawierać:
- poprawne wersje zapisu logotypu i niedopuszczalne wersje zapisu logotypu
- poprawne wersje zapisu sloganu i niedopuszczalne wersje zapisu sloganu
- opis typografii
- kilka mockupów gadżetów reklamowych (koszulka, komin, stalowy kubeczek, rollup)

Finalne pliki wektorowe w RGB i CMYK (.eps, .pdf i .svg) oraz .png w RGB.

Komentarze do konkursu

Komentarze (9):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

defender
Dziękujemy za udział w konkursie wszystkim uczestnikom, a szczególnie tym, którzy się bardziej zaangażowali.
Jqm
Cytat defender :
Cytat Jqm :Możecie zorganizować dogrywkę, ujednolicić punkt widzenia, zadecydować ostatecznie czy czarny i czerwony, który kojarzy się z motoryzacja i szybkością, czy jednak kolory dopełniające i rozszerzacie paletę. Informacji o tym żeby w logotypie nie było elementów nawiązujących do asortymentu sklepu w briefie też nie było i wiele osób zmarnowało czas. Myślę, że dogrywka może wiele wnieść i ułatwić ostateczna decyzje

Z całym szacunkiem - konkurs trwał 14 dni i każdy miał szansę od początku zadawać pytania i kontynuować dyskusję pod swoim projektem. Jakąś decyzję niedługo podejmiemy. Jaką? Cierpliwości :)


Dogrywka możecie sobie zrobić dobrze, grafikom tylko dołożycie pracy. Ale jeśli jesteście zadowoleni z efektów to nie ma o czym mówić.
defender
Cytat Jqm :
Możecie zorganizować dogrywkę, ujednolicić punkt widzenia, zadecydować ostatecznie czy czarny i czerwony, który kojarzy się z motoryzacja i szybkością, czy jednak kolory dopełniające i rozszerzacie paletę. Informacji o tym żeby w logotypie nie było elementów nawiązujących do asortymentu sklepu w briefie też nie było i wiele osób zmarnowało czas. Myślę, że dogrywka może wiele wnieść i ułatwić ostateczna decyzje


Z całym szacunkiem - konkurs trwał 14 dni i każdy miał szansę od początku zadawać pytania i kontynuować dyskusję pod swoim projektem. Jakąś decyzję niedługo podejmiemy. Jaką? Cierpliwości :)
Jqm
Możecie zorganizować dogrywkę, ujednolicić punkt widzenia, zadecydować ostatecznie czy czarny i czerwony, który kojarzy się z motoryzacja i szybkością, czy jednak kolory dopełniające i rozszerzacie paletę. Informacji o tym żeby w logotypie nie było elementów nawiązujących do asortymentu sklepu w briefie też nie było i wiele osób zmarnowało czas. Myślę, że dogrywka może wiele wnieść i ułatwić ostateczna decyzje
defender
Cytat lagrafe :
Skąd pomysł na nazwę firmy?


Nie znam genezy. Nazwa ma kilkanaście lat. Ale można się łatwo domyślić: odzież motocyklowa ma za zadanie chronić motocyklistę.
defender
Cytat xyz1 :
Czekacie na kozackie projekty, ale większość osób pyta co poprawić/co zmienić a Wy nawet nie odpiszecie im, ponadto cały czas piszecie o kolorach uzupełniających które mają się nijak do projektu logo. Po co te kolory uzupełniające? Zależy Wam na projekcie logo czy projekcie wszystkiego innego? Kolory zawsze idzie zmienić, lepiej doradźcie projektantowi co chcecie zmienić w logo.


Trochę za późno na taki komentarz, bo już po konkursie. Ale dzięki za zostawienie po sobie śladu.
xyz1
Czekacie na kozackie projekty, ale większość osób pyta co poprawić/co zmienić a Wy nawet nie odpiszecie im, ponadto cały czas piszecie o kolorach uzupełniających które mają się nijak do projektu logo. Po co te kolory uzupełniające? Zależy Wam na projekcie logo czy projekcie wszystkiego innego? Kolory zawsze idzie zmienić, lepiej doradźcie projektantowi co chcecie zmienić w logo.
lagrafe
Skąd pomysł na nazwę firmy?
defender
Czekamy na kozackie projekty :) Powodzenia!
Strona 1 z 6
Idź do góry