Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 25 prac, 1640 wyświetleń

Logo usługi RODOCHRON

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo usługi RODOCHRON".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 13 dni otrzymał 25 prac.
Załóż własny konkurs

Opis konkursu

Drodzy graficy,
Ogłaszam konkurs na stworzenie logo dla produktu RODOCHRON firmy Data Legal Solutions (DLS). DLS jest firmą wspierającą organizacje w bezpiecznym i legalnym przetwarzaniu przez nich danych osobowych.
Produkt RODOCHRON jest połączeniem kilku usług (analizy luk, wdrożenia zmian, szkoleń oraz powołania zewnętrznego IOD) wspierających przedsiębiorców w zapewnieniu zgodności z przepisami dot. ochrony danych osobowych.

Preferencje co do logo:
• Styl: logo powinno być nowoczesne, kojarzyć się ze światem cyfrowym (technologia IT oraz z internetem), raczej nie powinno być „kreskówkowe”.
• Treść: sygnet + z prawej jego strony napis RODOCHRON;
• Sygnet: chcę aby wywoływał skojarzenia z falochronem, który chroni przed falami. Najlepiej by było to logo związane z falami rozbijającymi się o falochron.
• Kolor główny: HEX #006494;
• Kolory poboczne: HEX #021230, #3e92cc, #37123c, #157f1f;
• Kolor napisu (RODOCHRON): HEX #021230;
Powyższe preferencje mają charakter wskazówkowy, jeżeli jesteś w stanie stworzyć logo ciekawe, ale niekonicznie zgodne z powyższym, spróbuj może to własnie je wybiorę. Loga wyróżnione wskazywać będą drogę w która powinny iść projekty.
Zwycięski projekt powinien być dostarczony w formatach:
1) EPS (CMYK i achromatyczny*)
2) JPG (RGB i achromatyczny*)
3) PNG
4) PDF
5) pliki źródłowe, informację o użytych kolorach, czcionkach
6) pliki wektorowe, otwarte z możliwością samodzielnej edycji

Informacje wspierające stworzenie logo:
O DLS
Data Legal Solutions (DLS) jest firmą wspierającą organizacje w bezpiecznym i legalnym przetwarzaniu przez nich danych osobowych.
DLS realizuje to dostarczając wysoko merytoryczne doradztwo prawne, organizacyjne oraz technologiczne w optymalnej cenie. W obsłudze klienta stawia na budowaniu długotrwałych relacji, spersonalizowanym podejściu, przejrzystej komunikacji, a także na transparentnej wycenie.
W działaniach koncentruje się na rozszerzeniu świadomości znaczenia ochrony danych osobowych oraz praktycznym zastosowaniu tej wiedzy w codziennej działalności.
DLS posiada szeroki wachlarz usług doradczych w zakresie ochrony danych osobowych w tym analizę luk, wsparcie przy wdrożeniu RODO, kompleksowe budowanie świadomości pracowników (szkolenia i e-learning). DLS świadczy również usługi bieżącego doradztwa oraz przejęcia funkcji ABI/DPO.
Kluczowe wartości firmy
1. efektywność
2. uczciwość
3. transparentonść
4. innowacyjność
Target: Klientem docelowym firmy są mali i średni przedsiębiorcy z następujących branż:
• IT i technologii;
• Kreatywnej;
• Internetu (portale i blogi);
• E-commerce;
• Branży związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi;
• Sprzedaży/dystrybucji B2B;
• Produkcyjnej.

Komentarze do konkursu

Komentarze (3):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

Administrator
Klient postanowił dokonać poprawek w briefie, przeczytajcie go raz jeszcze.
DLS
Dzięki za info, informacyjnie- rezygnuje w ramach tego projektu z przygotowania rollup- opis n/d jego wykonania.
3dforyou
Wydaje mi się, że cena powwinna być dwokrotnie większa za taki ogrom wymagań konkursowych. Pozdrawiam.
Strona 1 z 3
Idź do góry