Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 500 PLN
Zgłoszono 82 prac, 30637 wyświetleń
logo

LOGOTYP DLA BIURA TURYSTYKI AKTYWNEJ

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"LOGOTYP DLA BIURA TURYSTYKI AKTYWNEJ".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 18 dni otrzymał 82 prac.
Załóż własny konkurs

Opis konkursu

Nazwa firmy: "Plan X", to gra słów - mówi się Plan B, my oferujemy Plan X - wyjazdy eXtremalne, trochę szalone i zawsze pozytywnie zaskakujące.

Plan X zajmować się będzie głównie organizacją krótkich (3-5 dni) i intensywnych wyjazdów, podczas których uczestnicy nie tylko zobaczą nowe, piękne miejsca, ale przede wszystkim wezmą udział w ciekawych aktywnościach.

Naszą misją jest pokazanie klientom tysiąca sposobów spędzenia krótkiego urlopu, czy nawet weekendu inaczej niż wszyscy. Już kilka dni wolnego to okazja do przeżycia przygody swojego życia!

Dzięki współpracy z najlepszymi instruktorami, zapewniamy, że nawet zupełny amator może samemu skoczyć z wodospadu, wspinać się na skały, uprawiać downhill, pojechać psim zaprzęgiem, poprowadzić żaglówkę, polecieć na paralotni, czy spłynąć rwącą rzeką.
Zapewniamy kompleksową obsługę turystyczną: transport, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie, opiekę pilota/rezydenta, oraz przede wszystkim nietuzinkowe programy wyjazdów, wraz z całym potrzebnym w aktywnościach sprzętem, szkoleniami i opieką instruktorów.

Wspólnym mianownikiem naszych wyjazdów ma być dobra zabawa w gronie osób o podobnych zainteresowaniach, zdobywanie nowych umiejętności oraz aktywny udział w sportach i zabawach w scenerii pięknych krajobrazów.

Nasz rynek docelowy to mężczyźni i kobiety w wieku 25 - 40 lat, mieszkańcy dużych miast, zarabiający powyżej średniej krajowej.

Logo będzie wykorzystywane na stronie internetowej, wizytówkach, papierze firmowym, samochodach, koszulkach, banerach reklamowych oraz jako znak wodny na filmach z wyjazdów, powinno być więc uniwersalne.

Najchętniej zobaczylibyśmy dwie wersje logo: PlanX oraz PlanX.pl (adres strony), jednak wygrać może również projekt zawierający tylko jedną wersję (wtedy pewnie poprosimy o stworzenie również tej drugiej).
Preferujemy grafikę prostą i nieskomplikowaną, co nie oznacza że bardziej skomplikowane projekty będą odrzucane.
Odnośnie kolorystyki i stylu - dwóch wspólników ma dwie odmienne wizje, w związku z czym pozostawiamy pełną dowolność. :)

Zwycięzca powinien dostarczyć logo zapisane w postaci wektorowej oraz PNG w możliwie wysokiej rozdzielczości (szerokość na przykład 2000px).

Komentarze do konkursu

Komentarze (4):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

neeksky
Podpowiem tylko, że w projekcie który sam w sobie spodoba się wam najbardziej, zmiana kolorystyki to zazwyczaj nie jest duży problem :)
PlanX
Drodzy Autorzy!

Pozostał niecały tydzień do zakończenia konkursu.
Od momentu, kiedy szeroko skomentowaliśmy dużą część prac, wpłynęło mnóstwo nowych, fajnych projektów.
Nie bardzo mamy (założyciele Plan X) możliwość spotkać się teraz, by skomentować wszystkie nowe prace, ponieważ jak przystało na branżę turystyczną, jesteśmy w rozjazdach. :)
Pokrótce przekażę jednak co udało się ustalić.
- wesołe kolory (żółty, pomarańczowy, złoty etc.) jednak niezbyt trafiają w nasze gusta, przepraszamy za zamieszanie, po prostu najpierw musimy zobaczyć, a dopiero potem zdecydować.
- część zespołu optuje za kolorystyką loga zawierającą błękit, czerń i biel (sporo takich projektów już przyszło)
- część zespołu chciałaby zobaczyć jeszcze loga kojarzące się z Przygodą, Indiana Jonesem, sfatygowaną piracką mapą... w odcieniach brązu, czerwieni...
Jeśli rzutem na taśmę chcecie dodać jeszcze jakieś prace to serdecznie zapraszamy!
Na sylwestra spotykamy się całym zespołem na wyspach kanaryjskich, gdzie będziemy debatować nad wyborem zwycięzcy.
Do tego czasu już pewnie się nie odezwiemy, więc wszystkim życzymy powodzenia!
PlanX
Drodzy autorzy!

Skomentowaliśmy dziś dużą część prac.
Jeśli planujecie przysłać więcej prac lub wprowadzać poprawki do już nadesłanych, to sugerujemy zajrzeć w komentarze przy pracach konkurencji, by zobaczyć co nam przypadło do gustu, a czego wolelibyśmy uniknąć.

Dziękujemy za ogromny odzew i wkład pracy!
PlanX
Po obejrzeniu dotychczasowo zgłoszonych prac zauważyliśmy, że osoby postronne fonetycznie odczytują logo jako "planks".
Nazwa to Plan X, co powinno być odczytywane fonetycznie jako "Plan Iks" (Podobnie jak "Plan B" to "plan be" a nie "planb")

Chcielibyśmy, aby forma graficzna logo sugerowała poprawną wymowę np przez wyróżnienie litery "X" innym kolorem, czcionką, wielkością czcionki, oddzielenie jej spacją lub inny, spełniający swoją funkcję zabieg.
Strona 7 z 7
Idź do góry