Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 1000 PLN
Zgłoszono 90 prac, 11078 wyświetleń
logo

LOGOTYP DLA BRANDU / FIRMY Z BRANŻY HANDLOWEJ

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"LOGOTYP DLA BRANDU / FIRMY Z BRANŻY HANDLOWEJ".
Za kwotę 1000 PLN w ciągu 14 dni otrzymał 90 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Stone

Praca nr 265761
0 0.0 330

Stone

Praca nr 338052
0 0.0 310

Quavol

Praca nr 102582
0 0.0 334

Quavol

Praca nr 359025
0 0.0 254

Quavol

Praca nr 974478
0 0.0 301

Quavol

Praca nr 166096
0 0.0 233

Quavol

Praca nr 430050
0 0.0 267

Quavol

Praca nr 817610
0 0.0 271
Strona 4 z 8

Opis konkursu

Ogłaszamy konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy EzyStyle.

Logotyp brandu EzyStyle będzie wykorzystywany na produktach rzeczowych różnych kategorii (odzież, produkty dla domu i ogrodu, przedmioty życia codziennego itp.). Logo będzie również użyte na teczkach, wizytówkach, papierach firmowych oraz stronie internetowej.

Oczekujemy poniższych:
- Logo ma przedstawiać napis „EzyStyle” (pisany razem).
- Kolorystyka – dowolna z ukierunkowaniem na żywe kolory. Logo ma być proste i nowoczesne.
- Budowa logo: sygnet + logotyp osobno od siebie, może być stosowane razem bądź rozdzielnie. Wymagane jest zastosowanie znaku „registered trademark symbol (®)” w sposób umożliwiający haft.
- Formy użytkowania logo: na płasko, 3d (frezowanie), haftowane, podświetlane, grawerowane itd.

Logo powinno być w następujących odmianach kolorystycznych:
- kolorowe,
- monochromatyczne.

Proszę, aby projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem,
Pliki JPG/PNG z białym tłem,
Pliki z grafiką wektorową.

Pozdrawiamy i zapraszamy do udziału w konkursie.

Komentarze do konkursu

Komentarze (2):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

ezystyle
Podstawowa informacja znajduje się w brief'ie oraz tytule konkursu. Logotyp brandu EzyStyle będzie wykorzystywany na produktach rzeczowych różnych kategorii (odzież, produkty dla domu i ogrodu, przedmioty życia codziennego itp.). Podobnie działającym brandem jest firma ZARA. Docelowa grupa to osoby w wieku od 13 do 60 lat. Liczymy na państwa kreatywność.
youngman
możemy dostać więcej info czym się firma zajmuje? jaka jest grupa docelowa? jest jakiś kierunek w którym absolutnie mamy nie iść lub którym mamy podążać? im więcej napiszecie tym łatwiej nam będzie zaprojektować coś co wam się spodoba :)
Strona 4 z 8
Idź do góry