Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 1000 PLN
Zgłoszono 20 prac, 478 wyświetleń

Logotyp dla MailGuru.pl (korespondencja seryjna i druk na kopertach)

Do
końca

Zgłoszone projekty

tanita

Praca nr 366053
0 0.0 5

NewDesign

Praca nr 151010
0 0.0 7

NewDesign

Praca nr 502061
0 0.0 3

tanita

Praca nr 754522
0 0.0 20

tanita

Praca nr 868552
0 0.0 17

agrafka

Praca nr 944874
0 0.0 15

Pręga

Praca nr 911323
0 0.0 4
Strona 1 z 2

Opis konkursu

Jesteśmy zespołem młodych, ambitnych osób z abstrakcyjnym poczuciem humoru i zdrowym dystansem do świata i siebie samych. Nasza firma MailGuru.pl świadczy usługi druku i kopertowania, czyli tzw. obsługę korespondencji seryjnej. Na czym to dokładnie polega? Wyobraźmy sobie, że jakaś inna firma (na przykład dostawca energii elektrycznej) musi wysłać kilkadziesiąt czy kilkaset tysięcy faktur do swoich klientów. Druk na drukarkach biurowych i ręczne wkładanie ich do kopert oraz ich zaklejanie zajęłoby grupie kilkunastu osób jakieś kilka tygodni. W tym momencie wkraczamy my. Dysponując odpowiednim sprzętem (specjalne drukarki i kopertownice), jesteśmy w stanie wyprodukować taką partię listów w bardzo krótkim czasie.

Filmik z procesu kopertowania można sobie obejrzeć na przykład tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=03ziTvLDvoQ

Oferujemy również usługi zwykłego druku (drukarnia) oraz nadruku na kopertach.

***

Pomysł na logotyp: połączenie symbolu koperty z graficzną reprezentacją "guru", czyli przewodnika duchowego, stereotypowo postrzeganego jako osobę w hinduskim turbanie.

Kilka fajnych inspiracji, gdzie widać efekt wysilenia wyobraźni :)

The Law Guru: https://bit.ly/2Mn6fLH
Print Guru: https://bit.ly/2HIjkvD
Tech Guru: https://bit.ly/2JLR0h3
Mobile Guru: https://bit.ly/2MnB1Ef - ten turban wygląda trochę jak koperta... może w tym kierunku? :)
Pen Guru: https://bit.ly/2HKX5Fi
Green Guru: https://bit.ly/2y6Jo3X
Food Guru: https://bit.ly/2l6sMQp

Chcielibyśmy coś kreatywnego, luźnego, łagodnego. Zapadającego w pamięć i zachęcającego do współpracy.

Kolory? Nie mamy specjalnie sprecyzowanej kolorystyki. Dajemy Wam wolną rękę.

Nie jesteśmy też pewni, jak z logotypem połączyć nazwę firmy. Czy symbol graficzny wstawić pomiędzy "mail" i "guru", czy może nad wyrazem? A może obok? Trzeba będzie poeksperyewntować. Nie jesteśmy też zdecydowani, czy lepsze będzie "MailGuru", czy "MailGuru.pl". A może tylko lowercase, albo uppercase? I jaką czcionkę zastosować..? :)

Mamy nadzieję, że "poczuliście" o co nam stylistycznie chodzi i jaki ma być końcowy efekt. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji.

Musisz być zalogowany, aby móc dodać zgłoszenie! Zaloguj.

Idź do góry