Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 13 prac, 2086 wyświetleń

Logotyp dla prestiżowego biegu narciarskiego ULTRABIEL

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logotyp dla prestiżowego biegu narciarskiego ULTRABIEL".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 13 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

pati1

Praca nr 785272
0 3.2 244

Clavo

Praca nr 859321
0 0.0 255

MaciejM

Praca nr 503517
0 2.7 253
Strona 1 z 2

Opis konkursu

Ogłaszamy konkurs na opracowanie logotypu dla masowego biegu narciarskiego ULTRABIEL.

Masowy bieg narciarski to zawody, w których startuje duża liczba zawodników. Zawody takie są otwarte, każdy może wziąć w nich udział. Startują zawodnicy od kilkunastu do nawet 100 lat. Przeważają osoby w wieku 30-60 lat. Największym tego typu biegiem w Polsce jest Bieg Piastów. Startuje w nim kilka tysięcy osób. W najbardziej znanym, szwedzkim Biegu Wazów, bierze udział 16.000 osób. Zawody tego typu organizowane są na całym świecie, zazwyczaj w górach, gdyż tam jest śnieg. Trasy prowadzone są wśród pięknej - zimowej przyrody. W większości takich biegów narciarskich obowiązuje poruszanie się techniką klasyczną (narciarz porusza się prowadząc narty równolegle do siebie, najczęściej w przygotowanych maszynowo przez ratraki specjalnych torach - wyciśniętych w śniegu rynnach).

Zawody, dla których projektujecie logo, organizowane są pod nazwą “ultrabiel”. Nazwa nawiązuje do:
*) biegu na dystansie ultra (60 km)
*) bieli (śniegu) towarzyszącej zawodnikom i kibicom
*) Gór Bialskich, w których organizowany jest bieg

Sama nazwa biegu “ultrabiel” nie mówi nic o charakterze tej imprezy, ściślej - nie zdradza, że jest to bieg narciarski. Dlatego w logo potrzebujemy ująć elementy powiązane z masowym biegiem narciarskim. W załączonych grafikach możecie zobaczyć jak wygląda taki bieg i jego otoczenie.

Warunki, jakie powinno spełniać logo:
*) osoba stykająca się z obrazem po raz pierwszy musi od razu połączyć logotyp z biegami narciarskimi, czy masowym biegiem narciarskim,
*) logotyp musi mieć poważny charakter, związany jest z ważnymi, wymagającymi zawodami narciarskimi, w których uczestniczą głównie osoby dorosłe głównie w wieku 30-60 lat
*) w logo musi być zawarta nazwa “ultrabiel”, pisana razem, wielkość liter dowolna - mile widziane zaakcentowanie odrębności wyrazów “ultra” i “biel”
należy uwzględnić, że bieg może mieć sponsora tytularnego, wówczas jego nazwa będzie też w nazwie logo, czyli logotyp musi być tak skonstruowany, aby można było przed “ultrabiel” wstawić dopisek, np. “SGB ULTRABIEL”
*) logotyp po pomniejszeniu do 100 px powinien być nadal czytelny, przynajmniej nazwa “ultrabiel” powinna być czytelna
*) logotyp musi funkcjonować zarówno na jasnym, jak też na ciemnym tle (prosimy o wizualizacje w obu kolorystykach)

Biorąc udział w konkursie, oprócz wynagrodzenia za wybrany projekt logotypu, możesz zyskać także prestiż. Ta impreza ma duże szanse zostać jednym z bardziej znaczących maratonów narciarskich w Polsce (obok Biegu Piastów) i tej części Europy. Warto mieć w swoim portflio logo prestiżowych zawodów, których marka jest powszechnie znana i o których mówi się w mediach.

Załączone obrazy przedstawiają zdjęcia z różnych biegów narciarskich.

Potrzebujemy plików w wersji wektorowej (także w formacie SVG), jak też w pliku PNG o dużej rozdzielczości.

Załączone grafiki:

Bardzo podoba nam się ta grafika. Pokazuje sedno biegu narciarskiego, kilku zawodników ściga się zmierzając do mety.

Komentarze do konkursu

Komentarze (7):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

ultrabiel
Cytat petracreator :
Przegapiłem koniec konkursu, a mam kilka nowych projektów.
W zasadzie to warianty/rozwinięcia obecnego, np. inne formy postaci.
Zachęcam do przedłużenia konkursu.


Niestety nie możemy przedłużać konkursu. Zależy nam na czasie. Do biegu pozostało już raptem kilka tygodni. Musimy wybrać z tego, co zostało zgłoszone. Choć nie ukrywamy, że jesteśmy rozczarowani małą liczbą prac konkursowych. W innych konkursach z niższymi budżetami zgłoszeń było nawet kilka razy więcej. Niemniej jednak, teraz nadszedł już czas, aby zdecydować, który z tych logotypów podoba nam się najbardziej.
petracreator
Przegapiłem koniec konkursu, a mam kilka nowych projektów.
W zasadzie to warianty/rozwinięcia obecnego, np. inne formy postaci.
Zachęcam do przedłużenia konkursu.
ultrabiel
Prosimy nie zamieszczać dystansu w logo. W ramach imprezy "Ultrabiel" odbywa się bieg na 60 k, ale także na 20 km i 10 km. A w przyszłości to się może zmieniać.
dariusztomczyk
Czy dystans 60km jest mile widziany w logo?
Administrator
W konkursie zamkniętym Zleceniodawca ma możliwość podglądania prac, oceniania, wyróżniania oraz pisania komentarzy.
ultrabiel
Zdecydowaliśmy się na formę konkursu otwartego i tak już chyba musi pozostać. Każda z form ma swoje zalety, ale też wady. Konkurs otwarty ma to do siebie, że możemy w trakcie oceniać prace i wskazywać tym samym, w którym kierunku powinny iść projekty. To ma znaczenie także dla autorów, którzy zgłosili już do konkursu swoje propozycje, gdyż mogę po modyfikacji podesłać kolejne, bliższe naszym oczekiwaniom.
dariusztomczyk
A czy jest szansa na zrobienie konkursu zamkniętego? niewidocznego dla pozostałych?
Strona 1 z 2
Idź do góry