Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 30 prac, 23198 wyświetleń
logo

Logotyp dla sklepu z gadżetami internetowymi

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logotyp dla sklepu z gadżetami internetowymi".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 14 dni otrzymał 30 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

agrafka

Praca nr 803517
0 8.0 694
Zwycięzca konkursu

GK

Praca nr 282703
0 5.2 474

GK

Praca nr 336844
0 0.0 479

agrafka

Praca nr 850509
0 0.0 578

Fafał

Praca nr 570534
0 0.0 498

Levy

Praca nr 368259
0 5.2 550

szumi

Praca nr 613327
0 0.0 553

miigas

Praca nr 674240
0 0.0 514
Strona 1 z 3

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla sklepu internetowego zamowgadzety.pl. Sklep będzie oferować profesjonalne gadżety reklamowe - oferta skierowana głównie do firm.

Logotyp będzie wykorzystywany na stronie internetowej, wizytówce, w mailach, w papierach firmowych, materiałach reklamowych, itp.

Chciałbym, aby logo nawoływało do wykonania akcji 'ZAMÓW' [gadżety]. Ma być proste i nowoczesne, wskazywać na profesjonalizm. Ma zawierać w sobie wyrażenie 'zamów gadżety' - z polskimi znakami lub nie, łączne lub rozdzielone - to już dowolnie. Może zawierać .pl, ale nie musi.

Preferowane kolory wykorzystywane w logo to: czerwony, czarny, szarości. Logo będzie zazwyczaj wykorzystywane na białym tle.

Proszę o unikanie nawiązań do symboliki prezentu.
Można - ale nie trzeba - nawiązać do symboliki klikania w zamówienie w sklepie internetowym.

Preferowany podłużny format ze względu na umieszczenie na stronie internetowej.

Dodatkowo proszę o mini wersję logo na potrzeby stworzenia ikony strony internetowej.

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał co najmniej następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową.

Po konkursie chętnie nawiążę dłuższą współpracę na projekty graficzne.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do udziału.

Michał Zieliński

Załączone grafiki:

Widok strony głównej Widok strony produktowej
Idź do góry