Zgłoszone projekty
Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logotyp portalu muzycznego".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 40 prac.
Załóż własny konkurs
Zgłoszone projekty
Opis konkursu
Przedmiotem konkursu jest logo portalu muzycznego. Będzie on opierał się na klipach rapowych z Polski i świata. Z założenia ma być tworzony przez użytkowników, którzy sami będą tam dodawać wpisy o różnej tematyce, nie tylko w obszarze wspomnianych teledysków.
Nazwa: BEATme
Kolorystyka - dowolność. Jesteśmy otwarci na propozycje tego samego logotypu w różnych opcjach kolorystycznych.
Logo powinno kojarzyć się z kulturą hip-hop, nawiązywać do niej swoją stylistyką. Będzie wykorzystywane na stronie, profilach społecznościowych oraz materiałach reklamowych.
Zawartość zwycięskiego projektu:
Pliki PNG z przezroczystym tłem.
Pliki z grafikÄ… wektorowÄ….
Komentarze do konkursu
Komentarze (11):
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze
zamiast komentarzy w trakcie, powinien być jasny i dokładny brief z kilkoma przykładowymi logo, okreslony czas na konkurs, możliwosć wrzucenia pracy, i wybór pracy po zakończeniu konkursu,i dopracowanie go ze zwycięzcą, tak jak ma to miejsce w tych pozaplatformowych konkursach na logo za kilkadziesiąt tysięcy.
A to o czym piszesz jest dobre przy indywidualnej współpracy z klientem
no ale jest jak jest ;)
Ocena i komentarze naprowadzają na oczekiwania, i pozwala oszczędzić grafikowi czas.
Wyobraźmy sobie, że ktoś "tłucze" jakiś motyw/motywy, które są dalekie od wizji/założeń organizatora
..autor traci czas, bo nie wie, że jego motyw kompletnie podmiotowi nie odpowiada.
A swoją drogą jak ktoś zauważył "sercowe" logo daaaalekie jest od klimatów hip-hop, już pomijam fakt, że jest oklepane
(wystarczy wpisać w google "equalizer").... ale nie ja będę miał logo jak 100 innych podmiotów, zmierzam jedynie do tego,
że gdyby ocena pojawiła się wcześniej połowa z was nie traciła by czasu.
Zgadzam siÄ™ z AgrafkÄ…,
osobiście preferuje konkursy zamknięte bo nie widać prac innych uczestników przez co unika się sytuacji gdzie inni uczestnicy wzorują się na wyróżnionej pracy lub czytają opinie/sugestie klienta i wyprzedzają grafika, wrzucając podobne logo z poprawkami z innej pracy co kończy się oskarżeniami.
Z doświadczenia wiem że tego się nie uniknie w otwartym konkursie.
Przyznaję racji Takitam co do aktywnego uczestniczenia organizatora w konkursie bo dzięki temu klient dostaje to czego chce, a o to przecież chodzi.
Pan Zarowsky też ma racje co do brief-u ale należy pamiętać że klient ma jakiś zamysł co do loga iże nie jest do końca pewien czego chce, i jeżeli nadesłany prace nie spełniają oczekiwań a praca w innym stylu bardziej odpowiada lub zmienia spojrzenie klienta lub klient stwierdza że ona jest "spoko" to chyba nie ma co mieć pretensji do organizatora tylko do samego siebie.
Pamiętajcie że brief to jedno ale to ty podsyłasz prace klientowi.
P.S.
Nie chcę nikogo pouczać i przepraszam jeśli kogoś uraziłem.
zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania projektu najbardziej bliskiego oczekiwaniom... a grafiką pozwala oszczędzić trochę czasu
...no chyba, że już zwycięzca został wytypowany lub jest faworyt, i nie ma nad czym dalej pracować :-)