Zgłoszone projekty
Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"NOWE LOGO ORAZ PODSTAWA DO IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ FIRMY (CHŁODNICTWO, WENTYLACJA, KLIMATYZACJA)".
Za kwotę 1000 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 109 prac.
Załóż własny konkurs
Zgłoszone projekty
Opis konkursu
Witajcie,
Zapraszamy do udziału w konkursie na nowe LOGO oraz podstawę IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ dla firmy MAGIK (http://magik.koscian.pl/)
Firma o długiej tradycji na rynku polskim oraz zagranicznym. Główne usługi firmy to kompleksowa produkcja oraz instalacja w zakresie: CHŁODNICTWA, WENTYLACJI, KLIMATYZACJI. Klienci to głównie duże firmy przemysłowe (B2B).
NOWE LOGO
- logo złożone z napisu MAGIK oraz napisu dodatkowego w dwóch wariantach:
- MAGIK Chłodnictwo
- MAGIK Serwis
- MAGiK (bez dodatkowego napisu)
- nowoczesne, spójne z działalnością firmy (nie mające nic wspólnego z magią, gwiazdami itd.)
- kolorystyka zbliżona do obecnej. Kolor wiodący: NIEBIESKI (odcień dowolny). Mile widziane również wersje monochromatyczne. Można wprowadzić drugi uzupełniający kolor, jednak nie jest to konieczne.
- można pomyśleć również o symbolu dodatkowym będącym elementem logotypu, nawiązujący do działalności (opcjonalnie)
- finalne pliki wektorowe w .ai oraz .pdf
PODSTAWOWA IDENTYFIKACJA WIZUALNA MARKI
- grafika wektorowa będąca bazą do wypracowania całościowej, nowej identyfikacji wizualnej firmy w dalszych pracach. Format dowolny (kwadrat/pion/poziom)
- sugerowana zawartość grafiki (przykładowa):
- dedykowane tło spójne z propozycją logo oraz jego kolorystyką
- element / elementy graficzne, które w dalszej perspektywie będzie można wykorzystać w komunikacji na stronie www, w social mediach, wizytówce, papierze firmowym, autach służbowych itd.
- dedykowane ikonki oraz napisy CHŁODNICTWO, WENTYLACJA, KLIMATYZCJA z wykorzystaniem fontu dopasowanego do nowego logo (w zamierzeniu będzie to później główny font nowej identyfikacji marki)
Zapraszamy do udziału w konkursie oraz ewentualnych pytań :)
Finalne pliki powinno zostać dostarczone w .ai oraz .pdf
Komentarze do konkursu
Komentarze (2):
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze
kilka szybkich pytań - mam nadzieję, że znajdziecie Państwo chwilę na udzielenie odpowiedzi, które umożliwią mi zaprojektowanie czegoś skrojonego na miarę założonych oczekiwań nie tylko w kwestii wyglądu, ale i skuteczności logotypu.
Czy były prowadzone już jakieś rozmowy dotyczące ewentualnej strategii i kreacji marki na rynku? W jakim charakterze firma chce występować? Pytając o charakter mam na myśli informacje czy jest to np. firma rodzinna, jedyna taka w okolicy, jak długo istnieje na rynku? Jaki jest główny atut tej firmy, który wyróżnia ją na tle konkurencji i z czego przede wszystkim chce być pamiętana?
Jaki jest główny cel rebrandingu i zmiany komunikacji marki? Co klient wskazuje jako główne problemy w obecnym stylu? Pomocne byłyby wszelkie informacje dodatkowe poza "nienowoczesne" :)
Jaka jest główna konkurencja klienta? Jakie są 1-3 inne firmy będące główną konkurencją?
Pozdrawiam
Bardzo dziękujemy za licznie nadesłane pracę. Konkurs został własnie przedłużony o kilka dni. Wyróżniliśmy również naszym zdaniem 7 najlepszych propozycji oraz umieściliśmy komentarze. Zachęcamy do udziału, korekt oraz kolejnych propozycji :)
Pozdrawiamy!