Zgłoszone projekty
Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Pakiet Firmowy dla Firmy Inżynieryjnej/Technologicznej".
Za kwotę 700 PLN w ciągu 17 dni otrzymał 21 prac.
Załóż własny konkurs
Zgłoszone projekty
Opis konkursu
Typ działalności
Nasza działalność (Viviad) nakierowana jest głównie na klientów operujących w Wielkiej Brytanii, ale ma zasięg międzynarodowy. Odbiorcami usług są firmy technologiczne, inzynieryjne, informatyczne i MSP z szeroko pojętego przemysłu ciężkiego, natomiast sam wachlarz usług jest wysoce wyspecjalizowany (głównie rozwiązania technologiczne i inżynieryjne - harmonogramowanie, spory budowlane, kosztorysowanie, analizy statystyczne, AI w inżynierii). Grupę docelowa stanowią branżowi specjaliści i kadra managerska; obydwie grupy cenią sobie kunszt wzorniczy oraz przykładają znacząca uwagę do jakości identyfikacji wizualnej w całokształcie. Dlatego też poszukujemy wyrafinowanego stylu oraz smaku artystycznego przy realizacji tego zlecenia.
Styl identyfikacji wizualnej
Interesuje nas wyważony minimalizm i bardzo wyraźne kontrasty – preferowana jest czerń i biel lub inna gama kolorów poważnych.
Będziemy zadowoleni z innych kompozycji kolorystycznych, które będą mile dla oka i będą dobrze wyglądały zarówno na monitorze, jak i na papierze. 'Esencja' grafiki to dojrzałość, doświadczenie, minimalizm, wiedza i elegancja.
1.Logotyp
Logotyp Viviad musi być lekko futurystyczny, ale nie przesadnie. Kluczowe jest to, by kojarzyl się z wysokim profesjonalizmem firmy, technologicznym ‘outlookiem’ branzy w jakiej operujemy, był atrakcyjny przez nastepne kilka lat i był graficznie lekki. Logotyp będzie się skladal tylko z nazwy naszej firmy – nie chcemy żadnych znaczkow, szlaczkow itp. Nazwa firmy to Viviad.
Potrzebujemy 3 rozmiarów logotypów - małego, średniego i dużego.
2. Wizytowka
Chcemy aby wizytówki Viviad były dwustronne – jedna strona z naszymi danymi, druga z ciekawym graficznym/kreatywnym przedstawieniem naszych uslug (do celow projektu przyjmijmy 14 róznych usług jako 'placeholder' - po wybraniu zwycięskiego projektu, zastąpimy je prawdziwymi). Na wizytówce musi się znaleźć:
a)Imie i nazwisko
b)Tytul
c)Logo
d)Numer telefonu
e)Adres email
f)Adres strony internetowej
g)Odnosniki do portali spolecznosciowych
h)Lista usług jakie oferujemy (na odwrocie)
3. Czcionki i papier firmowy
Papier firmowy Viviad musi byc skromny, ale zarazem motywujący i z siłą przebicia.Papeteria nie może być zatłoczona, a także wygladać doskonale po wydrukowaniu i kserowaniu. Dlatego też preferujemy czerń i biel, co zaznaczylismy powyżej.Minimalne informacje jakie musza sie znaleźć na papierze firmowym to Logotyp i dane kontaktowe
Czcionki użyte to logotypu, do wizytowek i papieru firmowego (szablonu Word – który będzie można modyfikowac pod względem danych w stopce/nagłówku) musza być bardzo wyraziste i czytelne. Tutaj nie chcemy zbyt wielu udziwnień, aczkolwiek futuryzm/minimalizm będzie miło widziany. Dobrzeby było, jakby czcionka była niestandardowa lub rzadka (ale miała komplet polskich znaków), tak byśmy mogli użyć ją jako ‘część naszego brandu’.
Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki Photoshop
Pliki wektorowe
Szablon Word
Do powyższego załączam inspiracje graficzne w pliku.
Załączone grafiki:
Komentarze do konkursu
Komentarze (3):
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze