Projekt nr 115230
<- Poprzedni projekt Następny projekt ->
W pracy nie kierowałem się kolorem czerwonym przy "STOP", który kojarzy się bardziej z zakazem. Przesłaniem logo ma być oszczędność pieniędzy przy rabatach a główną rolę gra napis "cash", dlatego też jest bardziej widoczny i rzuca się w oczy. Do tego symbol oszczędności - czyli świnka skarbonka.
Dodał: Feelip 11 lat temu, wyświetleń: 918
Dodatkowe grafiki



niedokońca ten cash mamy eksponować<br>
teoretycznie musimy eksponować stop<br>
DLACZEGO? każdy widzi ten stop, ochydny, odrażający, odstraszający, nawet w komentarzach :))) da się to zauważyć ale tak ma być!, to ma zwrócić uwagę.<br>
nam zależy aby logo rzucało się w oko (to jest chwyt marketingowy) STOP w tym pomaga, klient zatrzymuje oko na stop a później widzi cash i łapie cały sens kampani.
Dziękuję za opinie. Czy chcielibyście ujrzeć powyższą wersję logo z bardziej wyeksponowanym stop + skarbonka czy raczej kierować się tym razem czym innym? W locie mam jeszcze 2 projekty.
niedokońca ten cash mamy eksponować
teoretycznie musimy eksponować stop
DLACZEGO? każdy widzi ten stop, ochydny, odrażający, odstraszający, nawet w komentarzach :))) da się to zauważyć ale tak ma być!, to ma zwrócić uwagę.
nam zależy aby logo rzucało się w oko (to jest chwyt marketingowy) STOP w tym pomaga, klient zatrzymuje oko na stop a później widzi cash i łapie cały sens kampani.