Projekt nr 130119
Zwycięzca konkursu <- Poprzedni projekt Następny projekt ->
Więszkszość gadżetów przywołanych w briefie opiera się o obraz, dźwiek i funkcję. Fale wydobywające się z urządzeń symbolizują komunikację, dźwięk, ruch. Logotyp został zaprojektowany tak, aby wprost kojarzyć się z nowoczesnymi technologiami. Dzięki dobrze wyrysowanym nowoczesnym formom będzie doskonale odbierany przez ludzi młodych oraz łatwy w implementacji oraz druku. W przypadku wyboru mojej pracy w logotypie istnieje możliwosć wprowadzenia korekt zgodne z sugestią klienta.
Dodał: srebrnylis 10 lat temu, wyświetleń: 1107
Dodatkowe grafiki


Ktoś kto ma poczucie estetyki wychwyci zaraz, że kropka przed PL jest bardzo niesymetryczna, to przeszkadza
powinna być wyśrodkowana i na linii dolnej krawędzi nazwy, taki drobny detal... "odciąganie uwagi" - tłumaczenie niezasadne, umieszczona we właściwym miejscu nie odciągała by.... teraz odciąga... ale umówmy się, że głupi nie zauważy, a mądry uzna, że tak miało być :-)
To tyle obiektywnych uwag.... więcej brak.
Dobra robota... ale mogła być doskonała :-) Pozdrawiam
4 ****
Zobacz tutaj: też źle dobrali font. Organiczne formy gryzą się z bezszeryfowymi wersalikami http://p1.pichost.me/640/51/1747771.jpg
Może zaproponuj im re-branding.
"kropka między frago, a pl w złym miejscu" - jest tak zrobione celowo formacją ".PL" jest odsunięta od FRAGO aby część domenowa nie wpływała na czytelność tego co najważniejsze czyli FRAGO (aby nie odciągała uwagi).
"Sam sygnet nie jest zły, ale nie pasuje do branży, pasuje bardziej do serwisów z telefonami" telefony są jedną z 2 głównych gałęzi działalności Frago. Do tego akcesoria dźwiękowe i inne. To co wydobywać się z tych urządzeń symbolizuje światło / dźwięk / .....
dla mnie EOT.
"oklepany" ? podaj konkretne przykłady na tę tezę w formie linków.