Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 300 PLN
Zgłoszono 80 prac
logo

Odświeżenie logotypu AK-Biżuteria

Konkurs zakończony

Projekt nr 256801

Zwycięzca konkursu
<- Poprzedni projekt Następny projekt ->

Praca uporządkowująca obecny logotyp. Przesłane do konkursu logo mogło być utworzone poprzez trasowanie, stąd też jego nieregularny kształt. Czcionka została zmieniona na podobną, lecz nieco nowocześniejszą - z ostrymi i równymi krawędziami. Całość wyjustowana w bryle.

Dodał: w.cichonski 10 lat temu, wyświetleń: 2902

4.0
Oceń:

Ocena: 4.0 / głosów: 4

Dodatkowe grafiki

Komentarze (11):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

marcindtp
He he he drawed nie może se darować że ktoś inny wygrał, nawet se druknoł swój czarny projekt, ja to bym go szybciej na papierze narysował hehehe, rozbawia mnie przed nocną zmianą, aż mi się spać odechciało. Jak będę w nocy coś robił w indesign to mnie jeszcze rozbaw żeby było weselej. (oczywiście info dotyczy drawed)
drawed
marcindtp master of Drop Shadow & Bevel and Emboss, najlepszy dtpowiec w Paździochu dolnym :)
marcindtp
Skoro wygrał to widocznie się komuś spodobało, a ci co nie umieją sobie poradzić z przegraną to niech nie biorą udziału w konkursach.
drawed
Ciekawe, że wygrała ta sama osoba, co przy poprzednim konkursie... JUST SAYIN'
w.cichonski
W briefie napisane było jasne: "Proszę o odświeżenie logotypu LUB nową wersję, której Klient nie wyklucza." Nie robiłem nowego logotypu, a skupiłem się na poprawieniu istniejącego. Najwyraźniej Klient postanowił pozostać przy swoim logotypie z opracowaniem go od podstaw w lekko odświeżonej formie (równejsze kształty i justowanie) - przesłana wersja była trasowana z jpg'a, stąd też niedokładności w literach. Z tego co się orientuje firma ta prowadzi długoletnią działalność i posiada kilka punktów na terenie całej Polski. Diametralna zmiana byłaby na tym etapie nie do końca rozsądna, a fakt, że Klient również tak pomyślał sprawia, że trafiłem w jego gust.

Co do samego projektu: Małe przedsiębiorstwa nie mogą kreować swojej marki jak duże korporacje. Nie jest to gigant, który sygnuje się łyżewką, żeby od razu wiedzieć, że to Nike. Napis "biżuteria" musi być widoczny, aby odbiorca od razu wiedział czym zajmuje się powyższa firma. Jest bilion logotypów i nie sposób wszystkie uznać za wyjątkowe - są gusta i guściki i dopóki niektórzy nie pojmą, że różnym ludziom podobają się różne rzeczy, dopóty będziemy słuchać malkontentów pokroju drawed.

I ostatnie słowo: Łatwo jest krytykować, trudniej poprzeć to sensownymi argumentami i zapleczem solidnych projektów.
Stefano
Cytat drawed :
To nie zmienia tego, że przytoczyłeś absurdalny przykład, lekki rebranding przy takich markach jak google, nike czy mcdonald to zjawisko normalne, zadna z tych form nie zmieni loga w znacznym stopniu poniewaz ma juz wyrobione porzadne miejsce na rynku i jest rozpoznawalne. Co innego logo nieznanej nikomu firmy.


Nie nikomu nieznanej, a nieznanej tobie. Skąd wiesz, że firma AK Biżuteria nie ma już wyrobionej marki w branży jubilerstwa, logotypu, który ma wiele lat i jest dobrze kojarzony i nie chciano go zmienić całkowicie, a jedynie delikatnie uwspółcześnić?
drawed
To nie zmienia tego, że przytoczyłeś absurdalny przykład, lekki rebranding przy takich markach jak google, nike czy mcdonald to zjawisko normalne, zadna z tych form nie zmieni loga w znacznym stopniu poniewaz ma juz wyrobione porzadne miejsce na rynku i jest rozpoznawalne. Co innego logo nieznanej nikomu firmy.
Stefano
Cytat drawed :
Serio chcesz porównać logo Google do tego? :)


Widzę, że hejtowanie przeszkadza ci w przyswajaniu słowa pisanego, więc wytłumaczę prościej. Napisałem, że rebranding czasami to zmiana ledwo widoczna dla oka, ale podświadomie człowiek i tak ją zauważa.
drawed
Serio chcesz porównać logo Google do tego? :)
Stefano
Cytat drawed :
Było słabo i będzie słabo. Napis 'bizuteria' zdecydowanie za cięzki i gradienty... SERIO? :/ Logotyp bardzo malo charaktersytyczny, malo osob zapamieta panstwa firme na dluzej, nie wyrozni sie zbytnio wsrod konkurencji, ktora jak to w dzisiejszych czasach jest ogromna, a charaktersytyczny branding robi wieksza robote niz sie panstwu wydaje...


Serio? A widziałeś swój projekt? Wybrana praca jest niezła, odświeża stary projekt, teoretycznie nie znacznie, ale diabeł tkwi w szczegółach. Google ostatnio odświeżyło swoje logo przesuwając jedną literę o piksel ;)
Strona 1 z 2
Idź do góry