Projekt nr 642352
<- Poprzedni projekt Następny projekt ->
Dodał: artbart 10 lat temu, wyświetleń: 2236
Dodatkowe grafiki




Projekt nr 642352
<- Poprzedni projekt Następny projekt ->Dodał: artbart 10 lat temu, wyświetleń: 2236
Dodatkowe grafiki
Komentarze (12):
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze
On jest idiotą. Pisze pod wieloma pracami, że są plagiatami i prosi administratorów o ich usuwanie.
Chyba boi się konkurencji, że bawi się w takie zagrywki i nie rozumie różnicy pomiędzy plagiatem, a inspiracją.
Wszyscy z resztą bazują na starym logo klienta.
Japa pokemonie, poćwicz :]
Jeśli stawki będą wyższe to wtedy może skuszę się na udział.
Przeanalizujmy tą pracę.
Symbol... niedopracowany i niestety autor poszedł nieco na łatwiznę. Wywalił najbardziej sprzedażową kwestię starego znaku czyli auto z oznaczonymi punktami kontrolnymi - to jest sedno prowadzonej działalności. Element, który jest wręcz fundamentem logo. Został nam tu tylko znacznik..., który de facto możemy odnaleźć w znakach graficznych firm z różnych sektorów rynku. Logotyp... prosty to plus JEDNAK proszę zauważyć, iż jest to zabieg, który zostaje wypierany, w ten sposób projektowało się jakieś 4 lata temu. Obecnie przeprojektowuje się tego typu rozwiązania.
Podsumowując. Symbol wprost z urny wyborczej, logotyp z 2011 roku. Elementy zapamiętywalne i bezpośrednio kojarzące znak z firmą na poziomie podświadomym? BRAK.
Przeanalizujmy tą pracę.
Symbol... niedopracowany i niestety autor poszedł nieco na łatwiznę. Wywalił najbardziej sprzedażową kwestię starego znaku czyli auto z oznaczonymi punktami kontrolnymi - to jest sedno prowadzonej działalności. Element, który jest wręcz fundamentem logo. Został nam tu tylko znacznik..., który de facto możemy odnaleźć w znakach graficznych firm z różnych sektorów rynku. Logotyp... prosty to plus JEDNAK proszę zauważyć, iż jest to zabieg, który zostaje wypierany, w ten sposób projektowało się jakieś 4 lata temu. Obecnie przeprojektowuje się tego typu rozwiązania.
Podsumowując. Symbol wprost z urny wyborczej, logotyp z 2011 roku. Elementy zapamiętywalne i bezpośrednio kojarzące znak z firmą na poziomie podświadomym? BRAK.
Przykro mi, że niektórzy uciekają się do takich podłych technik.
Niech wygra najlepszy :)!
On jest idiotą. Pisze pod wieloma pracami, że są plagiatami i prosi administratorów o ich usuwanie.
Chyba boi się konkurencji, że bawi się w takie zagrywki i nie rozumie różnicy pomiędzy plagiatem, a inspiracją.
Wszyscy z resztą bazują na starym logo klienta.