Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 500 PLN
Zgłoszono 82 prac
logo

LOGOTYP DLA BIURA TURYSTYKI AKTYWNEJ

Konkurs zakończony

Projekt nr 885959

<- Poprzedni projekt Następny projekt ->

Choć sam znak jest bardzo prosty, w połączeniu z dobraną typografią i niestandardowymi, wyróżniającymi się kolorami zwraca uwagę odbiorcy. Zarówno sam sygnet jak i całość logotypu mogą być wykorzystane na wiele sposobów podczas przygotowywania grafik mających służyć za reklamę czy inne formy komunikacji z klientem. Pozostałe pliki to inne wersje kolorystyczne, logotyp uzupełniający (do grafik reklamowych), przykładowy projekt wizytówek oraz litera "X" przedstawiona samodzielnie, mogąca działać jako sygnet.

Dodał: neeksky 9 lat temu, wyświetleń: 591

0.0
Oceń:

Ocena: 0.0 / głosów: 0

Dodatkowe grafiki

Komentarze (1):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

neeksky
Również czysta forma całego logotypu wzbudza zaufanie do organizatorów imprez. Takim sposobem przekazu zwraca się do osób, które szukają ekstremalnych wrażeń, dobrej zabawy i ciekawych przygód, przygotowanych w 100% profesjonalnie. Sam sygnet wyglądem może delikatnie nawiązywać do identyfikacji wizualnej marek kojarzonych ściśle ze sportami ekstremalnymi czy motorowymi, w ten sposób takie skojarzenia wzbudzi również w potencjalnym kliencie.
Idź do góry