Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 200 PLN
Zgłoszono 22 prac, 1621 wyświetleń
wizytówka

Wizytówka firmy ubezpieczeniowej

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Wizytówka firmy ubezpieczeniowej".
Za kwotę 200 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 22 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Strona 1 z 2

Opis konkursu

Ogłaszamy konkurs na stworzenie projektu wizytówki dla firmy Truck Polisa.

Firma specjalizuje się w ubezpieczeniach, głównie transportu ciężkiego.

Preferowana kolorystyka to: biel, granat lub ciemny niebieski.Ewentualnie mogą pojawić się szare akcenty.

Elementy, które można wykorzystać lub inspirować się: ciągnik siodłowy lub naczepa, ale nie jest to element konieczny.

Wizytówki drukowane w poziomie, dwustronne.

Tył wizytówki: Logo firmy na białym tle, położone na środku wizytówki, dosyć dużych rozmiarów. Pod logiem adres strony internetowej: www.truckpolisa.pl w kolorze zbliżonym do koloru logo.

Przód wizytówki: mniejsze logo + dane. Tło granatowe, napisy białe.
Dane na wizytówce w układzie:
Imię i nazwisko
Mail
Tel.

Wizytówki będą przeznaczone dla 3 osób (szef + 2 pracowników).

Zależy nam, by na wizytówce znajdował się również napis „Ubezpieczenia: komunikacyjne, OCP, OC Zawodowe”
Słowa po dwukropku mogą być wymienione po myślnikach lub pisane ciągiem. Miejsce napisu dowolne.

Przedstawiona wyżej kolorystyka wizytówki jest naszą sugestią. Kolory można odwrócić/ zamienić.
Prosimy o propozycje.

Pozdrawiamy i zapraszamy do udziału w konkursie.

Załączone grafiki:

Idź do góry