Zgłoszone projekty
Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"zaprojektowanie nowego logo agencji IQON AGENCY".
Za kwotę 350 PLN w ciągu 14 dni otrzymał 42 prac.
Załóż własny konkurs
Zgłoszone projekty
Opis konkursu
Czym się zajmujemy?
Jesteśmy agencja specjalizującą się w social mediach z mocnym akcentem na instagram / influence marketing
Świadczymy usługi dla Klientów - w zakresie prowadzenia kanałów SM oraz planowania, koordynowania kampanii z udzialem influencerów
Dla Influencerów poprzez automatyzacje / platformę dedykowana zarządzamy kampaniami i zleceniami z ich udziałem
Ponadto świadczymy usługi w zakresie strategii marketingowej / budowania marki/ pozycjonowania/ PR komunikacji
Grupa docelowa, kim są nasi odbiorcy?
KLIENT - nasi kliencie to firmy a przed wszystkim działy marketingu w firmach ze wszystkich obszarów od FMCG poprzez technologię skończywszy na beauty, ale głównie działające w B2C (duże korporacje z rozbudowaną komórką nowych technologii, inwestujące w influence marketing jak i małe najczęściej rodzime manufaktury opierające swój biznes na e-commerce)
INFLUENCER - głównie koncentrujemy się na kampaniach z mikroinfluencerami - dlatego są aktywni instagramerzy - posiadający konto na IG powyżej 5 k follow - przedział wiekowy od 18- 60 l. (takich też mamy:). i co więcej jest na nich zapotrzebowanie), kobiety/ mężczyżni 70 do 30 %.
Cechy logo?
Preferowana konstrukcja / budowa logo - dwie propozycje:
Sygnet + logotyp osobno od siebie
Sygnet + logotyp integralnie
Najważniejszy nośnik, na którym logo będzie prezentowane to:
www marki / kanały social mediowe własne marki Iqon Agency
Wizytówki
Materiały promocyjne / gadżety marki
Szyld
Szablony prezentacji
Blog
materiały video / content video marki
Czy logo będzie tłoczone, animowane, w 3D, grawerowane, itp - TAK
Czy jest określony obraz lub znak, który chcielibyśmy, aby pojawił się w logo?
Może, ale nie musi się pojawić coś co nawiązuje na ikon socialowych głównie IG, FB, YT
Typografia w logo:
Dokładna nazwa, która ma się pojawić w logo - IQON AGENCY
Preferencje kolorystyczne - biel, czerń (max dwa kolory), róż (nawiązanie do Instagrama)
Tożsamość wizualna: unisex / dla kobiet i mężczyzn, profesjonalna / kreatywna, nowoczesna / innowacyjna, intuicyjna / symplistyczna, butikowa struktura, ale za to z najwyższym serwisem , personalizacja /elastyczność
Cechy firmy odzwierciedlone w logo? Np.: agencja marketingowa, start up, innowacyjność, relacje, kreatywność, full serwis, profesjonalizm, oryginalność, high technology; stabilność, wiarygodność, trendy;
Nasza konkurencja - Social Tag, Inda Hash, taglife,
Komentarze do konkursu
Komentarze (0):
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze