Regulamin serwisu złapgrafika.pl
Spis treści:
- Wstęp
- Definicje obowiązujące w niniejszym regulaminie
- Rejestracja Konta w Serwisie
- Korzystanie z Konta w Serwisie przez Użytkownika
- Zakładanie konkursu i obowiązki Zleceniodawcy
- Zgłaszanie Pracy w Konkursie i obowiązki Zleceniobiorcy
- Dodawania pracy przez Grafika do Marketu
- Kupowanie loga w Markecie przez Klienta
- Zastrzeżenia i postanowienia końcowe
- Wstęp
- Niniejszy regulamin stanowi umowę między Serwisem, Zleceniodawcą i Zleceniobiorcą.
- Każdy zarejestrowany użytkownik Serwisu musi zaakceptować regulamin, oraz przestrzegać wszystkich jego punktów.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany, któregokolwiek punktu regulaminu w dowolnym czasie.
- Wszystkie kwestie sporne są rozstrzygane w oparciu o prawo polskie.
- Definicje obowiązujące w niniejszym regulaminie
- Regulamin - niniejszy regulamin obowiązujący w Serwisie.
- Serwis/Portal - pojęcia określające stronę zlapgrafika.pl.
- Usługodawca - właściciel Serwisu.
- Rejestracja - proces założenia Konta w Serwisie, co wiąże się z zaakceptowaniem i przestrzeganiem Regulaminu.
- Zleceniodawca/Klient - osoba zarejestrowana w Serwisie zakładająca konkurs.
- Zleceniobiorca/Grafik - osoba zarejestrowana w Serwisie, która składa swoje prace w konkursach założonych przez Zleceniodawcę.
- Użytkownik - osoba zarejestrowana w Serwisie.
- Konto - konto Użytkownika.
- Banowanie - proces polegający za czasowym, bądź stałym zablokowaniu Konta Użytkownika.
- Konkurs - procedura polegająca na wypełnieniu formularza zakładania konkursu przez Zleceniodawcę mającą na celu wybranie jednej z Ofert zamieszczonych przez Grafików. Autor (Grafik) zwycięskiej pracy otrzyma nagrodę zgodną z Regulaminem.
- Oferta/Praca/Projekt - materiał (także tekstowy) zamieszczony przez Grafika w Konkursie.
- Wygrana Konkursu - proces polegający na wybraniu przez Zleceniodawcę jednej z Prac zamieszczonych przez Grafików w Konkursie (co wiąże się z przekazaniem Nagrody Grafikowi).
- Zwycięzca Konkursu - Grafik, któremu przypadła Wygrana Konkursu.
- Nagroda - kwota pieniężna ustalona pomiędzy Usługodawcą i Zleceniodawcą, za pomocą formularza zakładania Konkursu przyznawana Zwycięzcy Konkursu.
- Budżet - kwota pieniężna jaką sam ustala Zleceniodawca, która po zakończeniu Konkursu zostanie przekazana Zwycięzcy Konkursu.
- Prowizja - kwota pieniężna pobierana przez Usługodawcę od Zleceniodawcy za założenie Konkursu.
- Koszta Dodatkowe - kwota pieniężna jaką pobiera Usługodawca od Zleceniodawcy za wykupienie dodatkowych opcji dotyczących konkursu takich jak promowanie Konkursu, przedłużenie czasu trwania itp.
- Treść/Zasoby - wszelkie materiały, zarówno tekstowe jak i graficzne zamieszczone w Serwisie, włącznie z Projektami Grafików.
- Market - część Serwisu poświęcona natychmiastowemu kupowaniu gotowego loga przez Klienta od Grafika za pośrednictwem Serwisu.
- Rejestracja Konta w Serwisie
- Aby korzystać ze wszystkich funkcjonalności zawartych w Serwisie (min. logować się, zakładać Konkursu, składać Oferty, pisać komentarze) należy się w nim Zarejestrować za pomocą formularza rejestracyjnego.
- Proces rejestracji wymaga zaakceptowania przez Użytkownika Regulaminu.
- Rejestrując się w Serwisie Użytkownik deklaruje, iż ma ukończone 18 lat, bądź posiada zdolność do czynności prawnych.
- W przypadku podania nieprawdziwych danych przez Użytkownika Usługodawca ma prawo zbanować lub całkowicie usunąć jego Konto.
- W przypadku Wygranej Konkursu przez Użytkownika, który nie podał prawdziwych danych podczas procesu Rejestracji możliwe jest nieprzyznanie mu Nagrody.
- Użytkownik zobowiązuje się strzec prywatności i bezpieczeństwa danych przechowywanych w Serwisie (min. swój adres email i hasło).
- Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto w Serwisie.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zablokowania lub usunięcia Konta bez podania przyczyny.
- Użytkownik może usunąć swoje konto wraz ze wszystkimi danymi (takimi jak adres email, adres ip, nazwa użytkownika) pisząc na adres kontakt@asdzlapgrafika.pl
- Korzystanie z Konta w Serwisie przez Użytkownika
- Zarejestrowana osoba może się logować w Serwisie w celu korzystania ze wszystkich jego funkcjonalności, w tym:
- Zakładać Konkursy
- Składać prace w Konkursach
- Komentować Prace jak i Konkursy
- Zabrania się w treści komentarzy publikowania hiperłączy, adresów email czy innej formy reklamy serwisów lub osób zewnętrznych z wyjątkiem próby zwrócenia uwagi na plagiat.
- W komentarzach obowiązują zasady poprawnej polszczyzny, niedozwolone jest słownictwo wulgarne, czy tworzenie spamu.
- Administracja ma prawo usunąć komentarze bez podania przyczyny.
- Oceniać pracę innych Grafików
- Ocena pracy nie ma żadnego wpływu na Wygraną w Konkursie, może jedynie pomóc Zleceniodawcy w podjęciu decyzji.
- Użytkownicy nie mogą oceniać własnych Prac.
- Administracja ma prawo usunąć głosy jeśli zajdzie podejrzenie, iż zostały one "nabite".
- Użytkownik nie może odsprzedać lub użyczać swojego Konta osobom trzecim.
- Zabronione jest podszywanie się pod osoby trzecie.
- Zabronione jest w jakikolwiek sposób naruszanie praw autorskich, znaków towarowych, patentów i innych praw własności intelektualnej.
- Zabroniona jest jakakolwiek forma reklamy bez wiedzy i zezwolenia Serwisu.
- Zarejestrowana osoba może się logować w Serwisie w celu korzystania ze wszystkich jego funkcjonalności, w tym:
- Zakładanie konkursu i obowiązki Zleceniodawcy
- Konkurs może założyć każdy Zleceniodawca poprzez formularz zakładania konkursu dostępny po zalogowaniu.
- Konkursem mogą być objęte następujące usługi:
- Projekt logotypu
- Projekt szaty graficznej strony internetowej (layout)
- Projekt wizytówki
- Projekt ulotki reklamowej
- Projekt plakatu
- Projekt karty dań
- Pakiet firmowy (np. projekt logo, wizytówki i papierów firmowych)
- Projekt graficzny inny niż wymienione
- Pomysł na nazwę firmy, produktu, wyrobu itp.
- Konkurs (z wyłączeniem "Pomysłu na...") może obejmować wyłącznie usługi graficzne. Nie może obejmować programowania, druku itp.
- Klient zobowiązany jest do dokładnego i przemyślanego wypełnienia formularza konkursu. Winien dokładnie wybrać kategorię, opisać szczegóły Konkursu takie jak kolorystyka, kształt, grupę docelową i wszystko inne, co może być przydatne dla uczestników konkursu. Serwis nie odpowiada za treść opisu Konkursów.
- Do opisu Konkursu Zleceniodawca może dodać załączniki graficzne, np. w postaci istniejących logotypów, aby nakierować Grafików.
- Administracja serwisu ma prawo dokonać drobnych korekt w opisie konkursu.
- W przypadku Konkursów dotyczących treści dla dorosłych Zleceniodawca winien wykupić opcję widoczności konkursu tylko dla Użytkowników Serwisu (opisane w dalszej części regulaminu).
- Jeden konkurs może dotyczyć tylko jednego typu grafiki. Nie można w jednym konkursie zlecić wykonania np. logotypu i projektu strony www. Wyjątkiem jest konkurs na Pakiet firmowy, w którym zleceniodawca zleca wykonanie logotypu, wizytówki i papierów firmowych lub konkurs, w którym zleceniodawca określa wykonanie kilku wariantów grafiki, np. 3 różne bannery reklamowe.
- Serwis zastrzega sobie prawo do usunięcie Konkursu i jego Ofert jeśli narusza on prawa autorskie lub polskie prawo.
- Ostatnim krokiem zakładania Konkursu przez Zleceniodawcę jest dokonanie przez niego opłaty w wysokości ustalonego przez niego Budżetu powiększonego o Prowizję portalu, która wynosi 30% kwoty ustalonego budżetu, Opłaty Dodatkowe i podatek VAT (23%) na konto Usługodawcy.
- Przed dokonaniem opłaty Konkurs będzie miał status nieaktywnego i nie będzie widoczny w serwisie.
- Zleceniodawca może dokonać opłaty na dwa sposoby:
- Przelewami online dostępnymi w ostatnim punkcie formularza zakładania Konkursu. Wtedy po dokonaniu opłaty Konkurs automatycznie otrzyma status aktywnego i pojawi się na stronie (chyba, że Zleceniodawca nie ukończy poprawnie procesu płatności, w takim przypadku konkurs zostanie aktywowany po zaksięgowaniu opłaty).
- Przelewem tradycyjnym. Konkurs otrzyma status aktywny dopiero po zaksięgowaniu opłaty na koncie.
- Czas zakończenia Konkursu jest naliczany od momentu otrzymania przez Konkurs statusu aktywny.
- Podczas zakładania Konkursu Zleceniodawca może wybrać dodatkowe opcje płatne wg cennika. Są to:
- Przedłużenie czasu trwania Konkursu z podstawowych 7 dni do 21 dni. Opłata pobierana za każdy dodatkowy dzień.
- Opcję promowania (wyróżnienia) Konkursu. Promowany Konkurs przez cały czas trwania Konkursu będzie miał bogatszą formę graficzną, oraz znajdował się na liście konkursów nad konkursami niepromowanymi. W przypadku, gdy kilka Konkursów będzie promowanych w ten sposób kolejność wyświetlania będzie uzależniona od kolejności założenia Konkursów
- Szczegóły Konkursu widoczne tylko dla społeczności Serwisu. Po wykupieniu tej usługi przy konkursie pojawi się grafika kłódki, a jego szczegóły będą mogły zobaczyć jedynie zarejestrowani Graficy.
- Opcję widoczności prac - tylko Zleceniodawca będzie mógł oglądać zamieszczone prace, aż do zakończenia etapu składania prac.
- Wydłużenie czasu trwania wyboru pracy zwycięskiej do 7 dni.
- Konkurs tajny. Trzy dni po wyłonieniu zwycięzcy przez Zleceniodawcę zarówno konkurs jak i wszystkie dodane do niego prace zostaną ukryte i nikt nie będzie mógł ich zobaczyć.
- Dodatkowe płatne promowanie na Facebooku. Dzięki tej opcji stworzymy post promoujący konkurs i za całą wybraną kwotę wypromujemy go w użytkownikach o zainteresowaniach graficznych z całej Polski w czasie 4 dni. Po skończonej promocji prześlemy raport z działań.
- Aktywny Konkurs będzie widoczny na stronie głównej Serwisu. Jeśli aktywnych Konkursów w danym czasie jest więcej będą one wyświetlane w kolejności rosnącej biorąc pod uwagę czas pozostały do zakończenia Konkursu (pomijając Konkurs wyróżniony).
- Konkursy widoczne na stronie głównej będą zawierały informację o rodzaju Konkursu (logotyp, layout itp.), tytuł Konkursu, liczbę nadesłanych Prac, budżet, ikony oznaczające opcje dodatkowe oraz czas jaki pozostał do końca Konkursu.
- Graficy zostaną poinformowani o nowym konkursie za pomocą newslettera serwisu (tylko dla konkursów, których budżet wynosi 300 PLN lub więcej), na portalu Facebook, oraz przez powiadomienia przeglądarki (push notifications).
- Po kliknięciu na Konkurs widoczny na stronie głównej użytkownik zostanie przeniesiony do podstrony danego Konkursu, w którym będzie mógł przeczytać opis Konkursu, przeglądać nadesłane prace (o ile nie została wykupiona opcja nie zezwalająca na to), pisać komentarze, oceniać prac, a w końcu dodać własną pracę.
- Czas trwania Konkursu bez dodatkowych opłat wynosi 7 dni.
- Zleceniodawca ma prawo przedłużyć czas trwania Konkursu w trakcie jego trwania o 14 dni dokonując dodatkowej opłaty wg cennika. Aby przedłożyć Konkurs w trakcie jego trwania Zleceniodawca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
- Zleceniodawca może zwiększyć budżet konkursu w trakcie jego trwania. Aby to zrobić należy skontaktować się z Usługodawcą.
- Zleceniodawca może domagać się edycji danych zamieszczonych w opisie Konkursu. W takiej sytuacji winien skontaktować się z Usługodawcą, wskazać co należy zmienić, bądź dodać, a na żądanie Usługodawcy podać przyczynę. Usługodawca ma prawo odmówić dokonania korekty.
- Zleceniodawca sam ustala Budżet dotyczący Konkursu. (Do Budżetu zostanie doliczony podatek VAT).
- Po zakończonym konkursie Usługodawca wystawia fakturę VAT (przesyłaną pocztą elektroniczną).
- Usługodawca pobiera Prowizję za założenie Konkursu w wysokości 30% Budżetu.
- Zleceniodawca, oraz Administrator w trakcie trwania konkursu może wyróżnić dowolną ilość prac - takie prace będą pojawiały się w pierwszej kolejności na liście prac.
- Zleceniodawca powinien wyłonić Zwycięzcę Konkursu w czasie do 3 dni od czasu zakończenia Konkursu. Jeśli nie zrobi tego w tym czasie automatycznie godzi się na wykupienie opcji przedłużenia czasu wyboru zwycięzcy do 7 dni i wystawienie faktury VAT na kwotę 19zł netto (jeśli podczas tego terminu zwycięzca nie zostanie wyłoniony użytkownik godzi się na wykupienie opcji przedłużenia czasu wyboru zwycięzcy o kolejne 4 dni kosztem 19zł netto - i tak, aż do wybrania zwycięzcy).
- Raz wyłoniony Zwycięzca jest nieodwołalny (o ile praca spełnia warunki Regulaminu).
- Zleceniodawca ma obowiązek przed otrzymaniem plików zwycięskiej pracy przesłać dane potrzebne do rozliczenia.
- Po wyłonieniu Zwycięzcy i przesłaniu danych z powyższego punktu Zleceniodawca w czasie do 3 dni roboczych otrzyma drogą elektroniczną pliki od Grafika.
- Po otrzymaniu przez Zleceniodawcę plików od Grafika Zleceniodawca ma 2 dni robocze na zgłoszenie ewentualnych uwag, nieścisłości, niekompletności materiałów co do otrzymanego projektu. Po tym czasie Konkurs i wszelkie formalności uznaje się za zakończone.
- Wraz z otrzymaną pracą Zleceniodawca otrzymuje adres e-mail do zwycięskiego Grafika w celu późniejszej ewentualnej współpracy.
- Jeśli w Konkursie pojawi się mniej niż 20 Prac, a Zleceniodawca nie zdecyduje się wyłonić zwycięzcy Budżet konkursu, wraz z prowizją serwisu, oraz opłatami dodatkowymi (z wyjątkiem opcji dodatkowego promowania na Facebooku) zostanie mu w całości zwrócony.
- Zleceniodawca i Grafik nie mogą podejmować żadnych działań w celu wyeliminowania portalu zlapgrafika.pl z organizacji Konkursu, w tym nie mogą komunikować się bezpośrednio poza stroną zlapgrafika.pl.
- Jeżeli w okresie wybierania zwycięzcy zostaną usunięte prace wyróżnione (np. z powodu nadużyć) Zleceniodawca ma prawo żądać darmowego przedłużenia konkursu o 5 dni.
- Warunki zawarte w konkursie są wiążące.
- Zgłaszanie Pracy w Konkursie i obowiązki Zleceniobiorcy
- Każdy Grafik ma prawo zamieścić dowolną ilość Prac w każdym z Konkursów
- Biorąc udział w Konkursie Grafik deklaruje, że składana Praca jest jego własnością i posiada do niej prawa autorskie. Ewentualny brak takich uprawnień powoduje powstanie odpowiedzialności odszkodowawczej po stronie Użytkownika, w tym w szczególności wobec Zleceniodawcy, a także wobec Właściciela Serwisu.
- Dopuszczalne jest korzystanie z clipartów, renderów, zdjęć stockowych, do których posiada się prawa. Wyjątkiem jest konkurs na logotyp, w którym niedopuszczalne jest korzystanie z "gotowców".
- Niedopuszczalne jest wykorzystywanie całości, bądź fragmentów clipartów, lub innych gotowych materiałów w konkursie na logotyp. Prace zawierające takie materiały będą usuwane, a ich autorzy karani.
- Zabrania się w konkursach na logotyp wykorzystania grafik generowanych przez sztuczną inteligencję.
- Zgłoszona Praca musi się składać z Grafiki (bądź kilku Grafik w przypadku, gdy Zleceniobiorca chce przedstawić np. kilka wariantów tej samej pracy, kilka podstron danego layoutu, itp.).
- Zgłoszona praca nie może zawierać danych kontaktowych do grafika tj. adresu email, telefonu, adresu www.
- Zabrania się zamieszczania Zleceniodawcom projektów we własmym konkursie.
- Każdą zgłoszoną grafikę w Pracy można opatrzyć opisem.
- Praca zgłoszona w Konkursie może zostać usunięta na prośbę autora pracy. Administracja ma jednak prawo odmówić usunięcia pracy.
- Praca nie może łamać praw autorskich, polskiego prawa, ani Regulaminu.
- Kwota Budżetu Konkursu jest wiążąca.
- Termin zakończenia Konkursu jest wiążący, chyba, że Zleceniodawca zdecyduje się go przedłużyć.
- Zwycięzca Konkursu o tym fakcie zostanie powiadomiony drogą elektroniczną. W takiej sytuacji zobowiązany jest przesłać zwycięskie, kompletne i zgadzające się z zamieszczoną pracą materiały pocztą elektroniczną do administratora Strony.
- Wraz z przesyłaną zwycięską pracą grafik jest zobowiązany również przesłać w wiadomści email swoje imię, nazwisko, adres zamieszkania, oraz numer rachunku bankowego, na które ma zostać przelana wygrana z konkursu. Jeśli wygrana w konkursie przekracza 2000zł wymagane jest także przesłanie PESELu i nazwy urzędu skarbowego.
- Zleceniodawca ma 2 dni od czasu przesłania przez Grafika materiałów na wytknięcie nieścisłości dotyczących Pracy.
- W przypadku wykrycia w przesłanych materiałach nieścisłości Grafik jest zobowiązany do naniesienia poprawek/przesłania Pracy w odpowiednim formacie.
- Na życzenie klienta grafik jest zobowiązany nanieść na projekt drobne poprawki.
- Po zatwierdzeniu nadasłanej Pracy przez Zleceniodawcę Grafik otrzymuje zapłatę na konto w wysokości ustalonego Budżetu po potrąceniu 10% podatku jeśli wygrana w konkursie wynosi więcej niż 2000 PLN.
- Po zakończeniu konkursu Grafik przenosi wszelkie prawa autorskie na Zleceniodawcę i zrzeka się jakichkolwiek roszczeń do projektu. Nagroda w konkursie stanowi jednocześnie wynagrodzenie za przeniesienie na Zleceniodawcę majątkowych praw autorskich. Zleceniodawca zakupiony projekt może modyfikować wg własnego uznania.
- Na życzenie Zleceniodawcy Grafik powinien przesłać umowę o przeniesienie autorskich praw majątkowych do projektu.
- Wszelkie zamieszczone przez Grafików materiały w Serwisie podlegają ochronie praw autorskich i zabrania się ich kopiowania, modyfikacji, reprodukowania, czy pobierania.
- Zamieszczone materiały mogą być zabezpieczone znakiem wodnym.
- W systemie komentarzy zabrania się wpisywania adresów e-mail, www, numerów telefonów itp. chyba, że mają na celu demaskację plagiatu.
- Serwis może wykorzystywać zamieszczone prace w celach promocyjnych.
- Serwis zastrzega prawo do usunięcia prac, które są rażąco nieestetyczne, niskiej jakości lub niezgodne z opisem konkursu
- Dodawania pracy przez Grafika do Marketu
- Serwis umożliwia zawieranie umów sprzedaży gotowych projektów graficznych na zasadach określonych w Regulaminie i w tym celu udostępnia Użytkownikom odpowiednie narzędzia systemowe. Serwis nie jest stroną umów zawieranych pomiędzy Użytkownikami.
- W sprzedaży projektów mogą brać udział Użytkownicy uprawnieni do dysponowania i korzystania z wystawionych przez siebie projektów graficznych zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn.zm.). Zabrania się dodawania plagiatów, oraz prac zawierających gotowe materiały lub ich fragmenty jak cliparty, rendery itp.
- Aby dodać logo do Marketu należy się zalogować i skorzystać z formularz dodawania wypełniając odpowiednio wymagane pola. Grafik jest zobowiązany dodać logo w rozszerzeniu AI lub CRD, oraz PNG z przezroczystym tłem.
- Do podanej przez grafika ceny zostaje doliczone 30% prowizji Portalu, oraz 23% podatku VAT.
- Grafik może dodać dowolną ilość różnych logo do Marketu.
- Grafik o dokonanej sprzedaży zostanie powiadomiony drogą mailową w celu przekazania danych do rozliczenia.
- Jeśli Klient w ciągu trzech dni zgłosi nieprawidłowości w otrzymanych plikach, badź zarząda wprowadzenia drobnych zmian (jak korekta kolorystyki, czy dodanie nazwy firmy) grafik jest zobowiązany nanieść zmiany.
- Grafik prowadzący działalność gospodarczą powinien wystawić fakturę na dane właściciela portalu i kwotę brutto logo (pomniejszoną o prowizje portalu).
- Grafik nieprowadzący działalności gospodarczej powinien pobrać umowę, wypełnić ją i podpisać, a następnie przesłać jej skan lub zdjęcia na adres kontakt@zlapgrafika.pl
- Po zatwierdzeniu plików przez Klienta lub po trzech dniach od zakupu jeśli Klient nie zgłosił zmian, jeśli grafik spełnił punkty 8 lub 9 zostanie wypłacona mu na konto należność za logo w kwocie jaką podał w formularzu zgłoszeniowym.
- Klient otrzymuje również adres email do grafika celem ewentualnej dalszej współpracy.
- W przypadku, gdy Sprzedający nie jest właścicielem majątkowych praw autorskich do sprzedanego projektu, ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Kupującego za wyrządzone szkody
- Kupowanie loga w Markecie przez Klienta
- Aby zakupić logo w Markecie należy się zalogować, wejść w wybrane logo i kliknąć guzik "Kupuję logo", a następnie dokonać opłaty za pomocą przelewów24, paypala lub przelewu tradycyjnego.
- Podana cena jest ceną brutto (zawiera także prowizję portalu).
- Gdy wpłata zostanie zaksięgowana Klient otrzyma na adres email podawany przy rejestracji pliki zakupionego logotypu (w formacie AI lub CDR, oraz PNG z przezroczystym tłem), oraz kontakt email do autora pracy.
- Klient ma prawo zgłosić nieprawidłowosci w plikach w ciągu trzech dni od ich otrzymania. Jeśli takie wystąpią Usługodawca skontaktuje się z autorem pracy celem naprawienia usterek i prześle poprawione pliki Klientowi.
- Usługodawca skontaktuje się także z klietem celem pobrania danych do faktury VAT/rachunku, a następnie prześle ów rachunek/fakturę na adres email Klienta.
- W celu naniesienia zmian na logo (np. takich jak dodanie nazwy firmy, czy korekta kolorystyki) lub przeniesienia praw Klient powinien skontaktować się bezpośrednio z grafikiem na adres email wysłany mu razem z plikami.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi będącemu konsumentem w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta będącego konsumentem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy, o czym mowa w art. 38 pkt 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Zastrzeżenia i postanowienia końcowe
- Serwis nie bierze odpowiedzialności za wszelkie awarie serwisu, jednak w wypadku wystąpienia takowych czas zakończenia wszystkich aktywnych konkursów zostanie przedłużony o czas trwania awarii.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z prawdą oświadczenia Użytkowników co do posiadanych przez nich praw, w tym praw autorskich do utworu, koncesji, pozwoleń, czy licencji.
- Użytkownik akceptując regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości elektronicznych z informacjami o nowych konkursach, promocjach, czy informacji handlowych i reklamowych.
- Użytkownik wyrażając zgodę na warunki niniejszego regulaminu, w momencie rejestracji w Serwisie, wyraża równocześnie zgodę na sposób, w jaki Serwis może postępować z przekazanymi danymi. Ujawnienie danych osobowych osobom trzecim, poza okolicznościami wskazanymi w niniejszym regulaminie, może nastąpić jedynie w sposób i na warunkach określonych w przepisach ustawy o ochronie danych osobowych.
- Jeżeli powyższy regulamin nie rozstrzyga sprawy wprost, wówczas mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
- W przypadku braku zaksięgowania płatności, błędów wynikających z nieprawidłowego działania serwisu, oraz inne reklamacje prosimy zgłaszać na adres kontakt@zlapgrafika.pl
- W celu usunięcia konta z serwisu prosimy o pisanie na adres: kontakt@zlapgrafika.pl
- Właścicielem portalu jest
Omnia-Pol Włodzimierz Karaś
ul. Sierpińskiego 2/8
02-122 Warszawa
Nip 526-136-49-27
77 1140 2004 0000 3302 7503 8450