Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 500 PLN
Zgłoszono 93 prac, 64960 wyświetleń
logo

Firma specjalizująca się w reprezentowaniu praw pasażerów

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Firma specjalizująca się w reprezentowaniu praw pasażerów".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 93 prac.
Załóż własny konkurs

Opis konkursu

Nasza spółka specjalizuje się w reprezentowaniu praw pasażerów, w tym przede wszystkim w dochodzeniu od linii lotniczych odszkodowań za opóźnione i odwołane loty na drodze prawnej.

Chcielibyśmy, aby logo kojarzyło się z lotami/samolotami oraz dawało poczucie skutecznego działania w imieniu pokrzywdzonych pasażerów, w tym potwierdzało naszą skuteczność w dochodzeniu dla nich odszkodowań od linii lotniczych. Zależy nam na tym, aby logo było "chwytliwe", nawet kosztem nadmiernej elegancji. Logo powinno kojarzyć się z branżą w jakiej działa firma tak aby intuicyjnie klienci kojarzyli nas z samolotami i lataniem. Idealne z naszej perspektywy logo powinno również zapadać w pamięć tak, aby nasi klienci w przypadku kolejnych problemów z opóźnionym lub odwołanym lotem albo zgubionym bagażem od razu przywoływali w pamięci nie tylko udaną współpracę z nami, ale również nasze logo.

Stworzone logo chcielibyśmy wykorzystywać stronie internetowej, w mediach społecznościowych, w materiałach reklamowych, formularzach do podpisu dla pasażerów oraz wizytówkach.

Nie mamy preferowanych kolorów, natomiast dobrym pomysłem wydają nam się loga w kolorach kojarzących się z liniami lotniczymi (np. granat wykorzystywany jest przez Lufthansa, LOT, Ryanair) lub w kolorach przyciągających uwagę odbiorcy tak jak pomarańczowy czy czerwień.

Napis w logo: "reklamacja lotu"

Logo powinno być w następujących odmianach:
- małe logo i napis reklamacja lotu z prawej strony (kolor)
- duże logo i napis reklamacja lotu pod spodem (kolor)

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową

Idź do góry