Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 56 prac, 1651 wyświetleń
logo

Logo dla Firmy Football Challenge

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla Firmy Football Challenge".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 56 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

radofreshdesign

Praca nr 311225
0 0.0 55

polotom

Praca nr 838578
0 0.0 21

reduco

Praca nr 537047
0 0.0 25

reduco

Praca nr 291964
0 0.0 22

radofreshdesign

Praca nr 207661
0 0.0 64

januszek

Praca nr 360768
0 0.0 43

januszek

Praca nr 400458
0 0.0 39

radofreshdesign

Praca nr 327177
0 0.0 65

radofreshdesign

Praca nr 342201
0 0.0 56

radofreshdesign

Praca nr 565621
0 0.0 52

polotom

Praca nr 660216
0 0.0 23

polotom

Praca nr 626081
0 0.0 27
Strona 3 z 5

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy "Football Challenge".

Firma ta zajmuje się organizowaniem piłkarskich wyzwań, promowaniem aktywności sportowej, motywowaniem uczestników do rozwoju, a także sprzedażą sprzętu i odzieży sportowej.

Logotyp będzie wykorzystywany na stronie internetowej, materiałach reklamowych, oraz nadrukach na odzieży i gadżetach.

Chciałbym, aby logo kojarzyło się z piłką nożną, energią, rywalizacją oraz z motywacją do rozwoju. Logo ma być nowoczesne, dynamiczne, a także łatwe do rozpoznania.

Preferowana kolorystyka loga to: czerwień, czerń i biel, może by również zielony

Elementy, które można wykorzystać lub inspirować się: piłka nożna, symbol wyzwań, dynamiczne linie, sportowa estetyka.

Proszę o unikanie nawiązań do: agresji, przemocy czy jakichkolwiek negatywnych konotacji związanych z piłką nożną.

Logo powinno być w następujących odmianach:
małe logo i nazwa firmy z prawej strony (kolor)
duże logo i nazwa firmy pod spodem (kolor)
monochromatyczne wersje powyższych

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

Idź do góry