Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 28 prac, 1219 wyświetleń

LOGO DLA FIRMY FOTOGRAFICZNEJ

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"LOGO DLA FIRMY FOTOGRAFICZNEJ".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 28 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

agrafka

Praca nr 359481
1 2.9 361
Zwycięzca konkursu

ARTEGON

Praca nr 381640
0 0.0 99

myConcept

Praca nr 587675
0 0.0 110

GK

Praca nr 808053
1 0.0 127

Piotr_T

Praca nr 290185
0 0.0 90

myConcept

Praca nr 416408
0 0.0 100

myConcept

Praca nr 692005
0 0.0 79

myConcept

Praca nr 463122
0 0.0 92

NewDesign

Praca nr 347698
0 0.0 86

NewDesign

Praca nr 255119
0 0.0 81

Diana.Ginalska

Praca nr 223329
0 0.0 82

myConcept

Praca nr 868079
0 0.0 95
Strona 1 z 3

Opis konkursu

Logo dla firmy specjalizującej się w fotografii ślubnej i rodzinnej.
Logo będzie wykorzystane głównie na stronie internetowej, jako znak wodny na zdjęciach, na wizytówkach i ulotkach, oraz jako pieczęć na materiałach introligatorskich.

Proszę o projekty wg poniższych zaleceń:
- Logo ma nawiązywać do nazwy domeny vratislaviapictures.com czyli łacińska nazwa Wrocławia i fotografii ślubnej lub fotografii w ogóle.
- w logo może być nazwa domeny vratislaviapictures.com ale nie musi, chętnie ocenię wersję loga z nazwą domeny i bez niej.
- nie chcę motywów nawiązujących wprost do fotografii i ślubu takich jak aparat, obiektyw, statyw, welon, muszka itp.
- raczej bez krzykliwych kolorów
- dopuszczalny styl vintage, retro - ale czcionka, która będzie czytelna na pierwszy rzut oka

Zwycięski Logotyp powinien być dostarczony w:
- pliki png z przezroczystym tłem
- pliki w grafice wektorowej

Komentarze do konkursu

Komentarze (2):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

1108tomek
Preferuję odcienie żółci, złotego, mogą być elementy czerwonego bo takie barwy ma Wrocław ale nie krzykliwe, bardziej pastelowe i sepie.
1108tomek
Można użyć symboli takich jak przysłona, promień światła...
Strona 1 z 3
Idź do góry