Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 500 PLN
Zgłoszono 53 prac, 1189 wyświetleń
logo

Logotyp dla firmy organizującej obozy dla dzieci i młodzieży.

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logotyp dla firmy organizującej obozy dla dzieci i młodzieży.".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 53 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

marceLo

Praca nr 161602
1 9.6 158
Zwycięzca konkursu

Paweł

Praca nr 792246
0 0.0 36

Susudio

Praca nr 774650
0 0.0 7

Susudio

Praca nr 508667
0 0.0 13

Susudio

Praca nr 374011
0 0.0 10

Susudio

Praca nr 751057
0 0.0 9

picsell

Praca nr 249240
0 0.0 13

picsell

Praca nr 599869
0 0.0 12

picsell

Praca nr 924111
0 0.0 10

Janko_Grafikant

Praca nr 707693
0 0.0 14

aedesign

Praca nr 866344
0 0.0 36

BlueVelvet

Praca nr 140777
0 0.0 19
Strona 1 z 5

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy Gioko.

Firma ta zajmuje się organizacją obozów dla dzieci i młodzieży.

NAZWA
GIOKO - nazwa pochodzi od włoskiego słowo gioco, oznacza zabawę. Nazwa ma być łatwa w zapamiętaniu dla klientów, przez co jest krótka, dwusylabowa, brzmiąca zgodnie z zapisem. Nawiązanie do zabawy oddaje charakter usługi, której dotyczy - obozów sportowych dla dzieci i młodzieży oraz wycieczek szkolnych.

Chcemy aby logo tworzył logotyp z sygnetem.

Nie mamy oczekiwań co do sposobu zapisu nazwy (wielkie/małe litery).

Do nazwy będzie dołączony claim, nad którym pracujemy - mówiący czym się zajmujemy. Na potrzeby projektowe możemy założyć claim "Od małego na całego!".

CHARAKTER DZIAŁALNOŚCI
Obozy dla dzieci i młodzieży w wieku 7-14 lat. Wycieczki szkolne dla uczniów szkół podstawowych.

Obozy oparte są o 4 filary - sport, zabawę, edukację oraz motyw przewodni danego obozu - survival, sporty wodne, fotografię, etc. Stawiamy na jakość, doświadczoną kadrę, bogaty program zajęć. Cena naszej usługi jest powyżej średniej rynkowej.

Naszą misją jest organizacja obozów, w których marzyliśmy uczestniczyć gdy byliśmy dziećmi. Obozów, które mają inspirować uczestników do bycia lepszymi ludźmi.

Stawiamy wielki nacisk na budowanie relacji z rodzicami uczestników - po to abyśmy nie byli kolejną firmą w ich życiu, a żywymi ludźmi, którzy wezmą pod opiekę dzieci na czas wakacji.

Nasze obozy mają za cel zapoznać uczestników z różnymi formami sportu, edukacji i rekreacji, w sposób wyzwalający zaciekawienie i mający za zadanie pozostawić pewien niedosyt, który po powrocie z wakacji może zmienić się w nową pasję czy hobby.

Dzięki akcji charytatywnej #podarujwakacje sprawiamy, że dzieciaki z domów dziecka i rodzin zastępczych mają szansę przeżycia prawdziwej wakacyjnej przygody.

ODBIORCA MARKI
(Kto jest głównym klientem i konsumentem marki?)
Kryterium geograficzne:
mieszkańcy dużych miast oraz peryferii tych miast
Polska zachodnia (głównie) i środkowa

Kryterium demograficzne:
rodzice w wieku 30 - 50 lat,
dzieci i młodzież w wieku 7 - 15 lat

Kryterium psychograficzne:
Ludzie świadomi posiadający zdefiniowane oczekiwania, nie szukający najtańszych opcji
Niewrażliwi na cenę (w ramach rozsądku)
Miłośnicy sportu, podróży, rozwoju
Kochający rodzice, chcący jak najlepszej jakości usług i opieki dla swoich dzieci
Otwarci, komunikacyjni, mówiący o swoich potrzebach i oczekiwaniach


SKOJARZENIA
(najważniejsze słowa kluczowe charakteryzujące naszą działalność)
Bezpieczne
Kreatywne
Na świeżym powietrzu
Oczyszczające
Integrujące
Zajawkowe
Pobudzające
Dobrze zorganizowane administracyjnie
Cztero-filarowe
Przemyślane
Takie na jakie sami chcemy pojechać
Zróżnicowane
Zaplanowane


DYSKWALIFIKACJE
(czego na pewno nie chcemy)
Zależy nam na czymś świeżym, nie powielającym motywów wszechobecnych w branży obozów sportowych i rekreacji:
namiotów
ognisk
słońca
busoli
góry
las


STYLISTYKA
ciepła
dynamiczna
energetyczna
nowoczesna
przyjazna
pogodna
śmiała
autentyczna
rodzinna
żądna przygód
świeża

KOLORYSTYKA
Zależy nam na śmiałych, energicznych, zwracających na siebie uwagę kolorach, chcielibyśmy odejść od klasycznych, stonowanych barw.

Przykład połączenia kolorystycznego:
1. mocny, ale neutralny kolor wiodący (nie budzący skojarzeń np. z płcią) - żółty
2. odważny kolor akcentujący - magenta
3. uniwersalny kolor pomocniczy - czarny

REFERENCJE
Czcionka: https://www.fontspace.com/some-time-later-font-f24281?fbclid=IwAR3HR0JmG5aZFaGcRUbY2cVhprkKZYRcMBBX9RQ5zJ40T-wnMzxjE_yb0eM

Inspiracje (kolorystyka, charakter):
https://www.behance.net/gallery/97570831/Call-Me-Burger
https://www.behance.net/gallery/27650147/Kuraq-parque-tematico

PUNKTY STYKU
Logo i identyfikacja wizualna zostaną użyte:
na stronie internetowej (zapisy)
w mediach społecznościowych
w wyszukiwarkach obozowych
na odzieży, plecakach
na przypinkach

Komentarze do konkursu

Komentarze (1):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

niezadowolony
Wydaje się, że większość osób zgłaszających pracę do tego konkursu nie potrafi zadać sobie trudu, żeby przebrnąć przez brief do końca. Niektórzy nawet nie zadają sobie trudu żeby dobrze nazwę zapisać.
Strona 1 z 5
Idź do góry