Projektowanie logo

Wybrany konkurs:
Budżet 400 PLN
Zgłoszono 41 prac, 15825 wyświetleń
logo

Logotyp dla gabinetu fizjoterapii i osteopatii.

Konkurs zakończony
Zwycięzca konkursu Zwycięzca konkursu

Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logotyp dla gabinetu fizjoterapii i osteopatii.".
Za kwotę 400 PLN w ciągu 7 dni otrzymał 41 prac.
Załóż własny konkurs

Zgłoszone projekty

Praca nr 406507
7 0.0 1384
Zwycięzca konkursu

Jqm

Praca nr 869342
11 0.0 4799

Re

Praca nr 727767
0 0.0 1015

agrafka

Praca nr 820539
0 3.6 570

FM

Praca nr 189035
0 0.0 611
Strona 1 z 4

Opis konkursu

Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy FIZJOSTEO – Fizjoterapia i Osteopatia. Firma ta zajmuje się fizjoterapią oraz osteopatią .
Logo będzie wykorzystywane na stronie internetowej, bannerach , portalach społecznościowych, wizytówce, papierach firmowych oraz materiałach reklamowych.
Nazwa FIZJOSTEO jest połączeniem dwóch obszarów którymi firma się zajmuje FIZJO (fizjoterapia) i OSTEO (osteopatia) proszę to uwzględnić przy projektowaniu logo tak żeby klient patrząc na logo widział że jest to połączenie tych słów, konieczne jest żeby było to widoczne że firma działa w tych 2 obszarach co będzie zaakcentowane jeszcze poprzez podpis poniżej logo.

Logo powinno być w następujących odmianach:
- przedstawiłem w załączniku 4 rodzaje logotypu, najważniejsza pozycja numer 1 które w założeniu będzie główne (może drugie w zależności od efektu końcowego ,pozostałe modyfikacje do różnych form reklam ulotka, plakat , baner)
- ‘ludzik’ przedstawiony obok chciałbym żeby się kojarzył z witalnością , dynamiką , zdrowiem, tak jak ten przedstawiony na zdjęciu w załączniku (bardzo mi się podoba, znalezione w intrenecie) zamiast niego może być również coś związane z kręgosłupem w podobnej formie (nowoczesna, sylwetka, kontur).
- monochromatyczne wersje powyższych
- logo przeznaczone na portale społecznościowe (Facebook, Instagram)

Chcielibyśmy, aby logo kojarzyło się przede wszystkim z profesjonalizmem, prostotą i nowoczesnością
Preferowana kolorystyka loga to: brak, w gabinecie będą nawiązania do grafitu (stół rehabilitacyjny + dodatki) można to wykorzystać ale nie będzie kluczowe przy ocenie
Elementy, które można wykorzystać lub inspirować się: w załączeniu
Proszę o unikanie nawiązań do: masażu

edit 18.08.16

W związku z niewielką ilością projektów spowodowaną porą (długim weekend, wakacje) oraz możliwością uwzględnienia przez Państwa naszych uwag (część prac nam się podoba i z poniższymi sugestiami może to być właśnie to ) zdecydowaliśmy się przedłużyć czas trwania konkursu. Dodatkowe informacje które pojawiły się przy ocenienie aktualnych prac:

1. Nazwa FIZJOSTEO jest połączeniem słów FIZJO (fizjoterapia) i OSTEO (osteopatia) dwóch obszarów którymi działalnością zajmuj się firma, gdzie O jest wspólne w wielu projektach wyszczególnione zostało FIZJO i jako druga część STEO (np. w innym kolorze) gdzie samo w sobie nie ma ono znaczenia tylko OSTEO stąd proszę aby np. zmiana koloru , czcionki czy np. podkreślenie od góry słowa FIZJO i od dołu OSTEO itp. przejście to uwzględniało właśnie że O jest wspólne z połączenia tych dwóch słów a nie dzielone jako FIZJO i STEO. W części projektów nie było podziału napis był jednolity i również takie prace nam się spodobały i nie wykluczamy również zdecydować się na taką opcję, decydujący będzie ostateczny efekt.
2. Obrazek przedstawiony przy napisie dynamicznej sylwetki w większości projektach kojarzy się nam bardziej z tańcem. Praktycznie wszystkie projekty zawierały ‘sylwetkę’ nie jest to warunek konieczny (choć ten przedstawiony w briefie nam odpowiada) oraz równie dobrze może być zamiast tego kręgosłup (ważny symbol w działalności firmy lub w połączeniu ze wspomnianą sylwetką ), laska i wąż Eskulapa czy coś z Państwa wizji.
3. Przy ocenie obecnych projektów zaobserwowaliśmy że bardziej nam odpowiadają stonowane kolory niż jaskrawe i ich mnogość.

Chcielibyśmy aby logo kojarzyło się z klasą, profesjonalizmem, nowoczesnością i prostotą.

Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową

Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.

Załączone grafiki:

Komentarze do konkursu

Komentarze (1):

Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze

3GUN

W związku z niewielką ilością projektów spowodowaną porą (długim weekend, wakacje) oraz możliwością uwzględnienia przez Państwa naszych uwag (część prac nam się podoba i z poniższymi sugestiami może to być właśnie to ) zdecydowaliśmy się przedłużyć czas trwania konkursu. Dodatkowe informacje które pojawiły się przy ocenienie aktualnych prac:

1.    Nazwa FIZJOSTEO jest połączeniem słów FIZJO (fizjoterapia) i OSTEO (osteopatia) dwóch obszarów którymi działalnością zajmuj się firma, gdzie O jest wspólne w wielu projektach wyszczególnione zostało FIZJO i jako druga część STEO (np. w innym kolorze) gdzie samo w sobie nie ma ono znaczenia tylko OSTEO stąd proszę aby np. zmiana koloru , czcionki czy np. podkreślenie od góry słowa FIZJO i od dołu OSTEO itp. przejście to uwzględniało właśnie że O jest wspólne z połączenia tych dwóch słów a nie dzielone jako FIZJO i STEO. W części projektów nie było podziału napis był jednolity i również takie prace nam się spodobały i nie wykluczamy również zdecydować się na taką opcję, decydujący będzie ostateczny efekt.
2.    Obrazek przedstawiony przy napisie dynamicznej sylwetki w większości projektach kojarzy się nam bardziej z tańcem. Praktycznie wszystkie projekty zawierały ‘sylwetkę’ nie jest to warunek konieczny (choć ten przedstawiony w briefie nam odpowiada) oraz równie dobrze może być zamiast tego kręgosłup (ważny symbol w działalności firmy lub w połączeniu ze wspomnianą sylwetką ), laska i wąż Eskulapa czy coś z Państwa wizji.
3.    Przy ocenie obecnych projektów zaobserwowaliśmy że bardziej nam odpowiadają stonowane kolory niż jaskrawe i ich mnogość.

Chcielibyśmy aby logo kojarzyło się z klasą, profesjonalizmem, nowoczesnością i prostotą.

W razie wątpliwości pojawiania się pytań z chęcią odpowiem.


Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.
Strona 1 z 4
Idź do góry