Zgłoszone projekty
Organizator wybrał projekt graficzny w konkursie
"Logo dla firmy transportowej".
Za kwotę 500 PLN w ciągu 8 dni otrzymał 111 prac.
Załóż własny konkurs
Zgłoszone projekty
Opis konkursu
Ogłaszam konkurs na stworzenie projektu logotypu dla firmy Caringo.
Firma ta zajmuje się przewozem osobowym o podwyższonych standardach bezpieczeństwa (przejazdy okazjonalne + carpooling).
Logo będzie wykorzystywane na stronie internetowej, wizytówce, papierach firmowych, materiałach reklamowych.
Logo powinno się składać ze znaku graficznego (przykuwającego uwagę, zapamiętywalnego) oraz logotypu zawierającego nazwę firmy - Caringo (dowolność wielkości litery "C" w logotypie - Caringo/caringo).
Chciałbym aby logo budziło pozytywne emocje oraz kojarzyło się z bezpieczeństwem i rzetelnością.
Kolorystyka logo ma być przyjazna zarówno dla dorosłych jak i dzieci.
Proszę, aby zwycięski projekt zawierał następujące pliki:
Pliki PNG z przezroczystym tłem
Pliki z grafiką wektorową
Pliki Photoshop
_____
Pozdrawiam i zapraszam do udziału w konkursie.
Komentarze do konkursu
Komentarze (14):
Musisz być zalogowany, aby dodawać komentarze
A niektórzy rysują samochody bo w nazwie jest CAR. :)
Ale fajnie że w końcu jest dyskusja,
Pozdrawiam DwieStrony!
Jesteś pewien, że nikt by nie rysował aut, gdyby nie było słowo CAR?
W końcu firma zajmuje się przewozami. I ma wywoływać pozytywne skojarzenia :)
Ja osobiście nazwę interpretuję inaczej. Miało być o bezpieczeństwie, więc pierwsze co mi przyszło na myśl, że słowo CARE jest wkomponowane w CARINGO. Potem dopiero, że car. Ale ciężko dokładnie stwierdzić jaki miał zamysł autor nazwy.
A niektórzy rysują samochody bo w nazwie jest CAR. :)
Ale fajnie że w końcu jest dyskusja,
Pozdrawiam DwieStrony!
Odcień niebieskiego jest zupełnie inny dodatkowo u konkurencji zapis nazwy jest w innym miejscu oraz w sygnecie (chodź właściwie to u nich nie występuje), jest sama litera C.
Myślę że ciężko będzie zrobić prostszy sygnet :)
Pozdrawiam.
Nie do końca mogę się z tym zgodzić. Logo powinno mieć "to coś" i wyróżniać się od wielu innych. Zwykły klient raczej nie patrzy czy odcień jest inny, albo czy też napis w innym miejscu. Sygnet może i jest prosty i ładny, ale co z tego jeśli wywołuje skojarzenia z innymi firmami? :)
Odcień niebieskiego jest zupełnie inny dodatkowo u konkurencji zapis nazwy jest w innym miejscu oraz w sygnecie (chodź właściwie to u nich nie występuje), jest sama litera C.
Myślę że ciężko będzie zrobić prostszy sygnet :)
Pozdrawiam.
Prace, które do tego momentu spodobały nam się najbardziej to:
+ Kolorystyka - kolor niebieski, który oznacza zaufanie i godność,
+ Minimalistyczny i zapamiętywalny sygnet (niestety może zbytnio kojarzyć się z poniższą firmą carsharingową) - brak konotacji samochodowych jak najbardziej na plus
("Uważam, że jeśli chcą być Państwo traktowani jako profesjonalna firma a nie firma "wożąca dzieci na kolonie" nie warto nadawać konotacji do samochodowych, gdyż to jasno wynika z nazwy."),
+ Czcionka logotypu
oraz
+ Mimo zastosowania motywu samochodu w sygnecie, spodobało nam się umieszczenie pojazdu w "bezpiecznej bańce",
+ Kolorystyka - kolor zielony, który w swojej symbolice oznacza spokój i bezpieczeństwo, lecz zamiast czerni, preferowalibyśmy odcienie szarości - w psychologii uważany za kolor równowagi i balansu.
+ Czcionka logotypu
Pomimo, że powyższe prace nam się podobają, to nie doszliśmy do wniosku, że "to jest właśnie to", czego szukamy.
Pozostałe zgłoszone prace są ciekawe, lecz niestety nie pasują do profilu naszej firmy. Mogą raczej kojarzyć się z firmami oferującymi usługi np. car detailingu, tuningu, transportu towarowego itp.
Podkreślamy, że dla nas istotne jest wyrażenie bezpieczeństwa i zaufania poprzez logotyp (oczywiście z odpowiednim wyważeniem, nie chcemy aby nasze logo wyglądało jak na przykład logo firmy ubezpieczeniowej - powinno budzić pozytywne emocje i jednocześnie wzbudzać ufność)
Zachęcamy do umieszczania kolejnych prac, liczymy na Państwa kreatywność i mamy nadzieję, że powyższe uwagi pomogą Państwu w dalszych pracach.
Pozdrawiamy.
czekamy na uwagi