Pornhub ogłasza finalistów konkursu na kreatywną reklamę
Jakiś czas temu Pornhub - jeden z największych portali z treściami dla dorosłych ogłosił konkurs na zaprojektowanie reklamy ich strony, którą można by pokazywać publicznie - słowem: miała zachęcać do odwiedzin, ale nie mogła zawierać materiałów pornograficznych.
Potrzebujesz dobrej reklamy graficznej? Załóż konkurs
Ci, którzy czekali na wyniki konkursu Pornhubu z zapartym tchem mogą odetchnąć, dziś Pornhub ogłosił listę 15 finalistów. Co ciekawe, pośród nominowanych prac znajduje się również projekt Polaków - Marcina Sikorskiego i Piotra Cebo, który obecnie prowadzi - posiada ponad 5200 głosów, podczas, gdy kolejny projekt zaledwie 500. Co więcej praca Polaków jako jedyna posiada dłuższy opis, choć jak sami wspominają "Nasz pomysł powstał dla żartu i narodził się w jakieś cztery minuty". Wygraną w konkursie jest stanowisko dyrektora kreatywnego serwisu PornHub.com.
Praca Polaków:
"Przeczytałem o konkursie PornHub na stronach internetowych szacownego magazynu Time, mówiło też o nim wiele polskich i światowych mediów. Pomysł z "nothing" nie był efektem profesjonalnej strategii czy analiz. Narodził się w jakieś 4 minuty. Zapytałem Piotrka, czy go wykona. Wykonał. Koniec historii" – opowiada Marcin Sikorski, który na co dzień kieruje projektami marketingowymi w Wydawnictwie Otwartym. - "Zgłoszenie było wyłącznie dla żartu. Nawet nie spełniliśmy wymogu formalnego w postaci opisu do projektu kampanii" – dodaje Cebo.
Na finalistów możecie głosować tutaj: http://pornhubcampaign.tumblr.com/tagged/finalist#finalists