Logo to coś więcej niż tylko emblemat reprezentujący markę; to wizualna reprezentacja tożsamości, wartości i misji firmy. Niektóre logo wykraczają jednak poza przekaz wiadomości. Te logo mają ukryte znaczenia, które zostały celowo włączone do ich projektu, dodając kolejną warstwę intrygi i zainteresowania marką. Tak sprytnie wykonane logo często zawierają tajne symbole, wiadomości lub obrazy, które mają szczególne znaczenie i opowiadają historię o marce lub firmie. Czytaj dalej...
Czy miejsce, które jest przeznaczone praktycznie dla każdego, może się wyróżniać? Jasne. Sklep odzieżowy, choć jeden w gąszczu wielu, nadal może mieć na tyle ciekawą stylistykę logo ogółem, że będzie on zapamiętany nie tylko ze względu na asortyment. Czytaj dalej...
Od kilku lat, młodzi ludzie doskonale bawią się i wyrażają uczucia za pomocą zakupu ciekawych, niejednokrotnie prześmiewczych lub charakteryzujących ich koszulek z ciekawymi nadrukami. Z tego powodu umiejętność dobrego zaprojektowania grafik mających znaleźć się na koszulkach czy bluzach może sprawić, że nie tylko nasza usługa będzie pożądana, ale też spotkamy się z własnymi grafikami choćby na ulicach. Czytaj dalej...