W branży beauty panuje pewien kanon tworzenia logo. Istotnym aspektem w zakresie projektowania jest dobór barw. Odpowiednio dopasowane kolory mają wpływ na emocje oraz skojarzenia klientów. Logo salonu kosmetycznego powinno być utrzymane w jednej barwie, a także wyróżniać się prostotą i elegancją, afirmując piękno. Czytaj dalej...
Stworzenie logo dla fotografa i zakładu zajmującego się robieniem zdjęć, wbrew pozorom może być wyzwaniem. Jako że jest to branża istniejąca od długiego czasu łatwo popaść w rutynowe wykorzystanie przypisanych odgórnie symboli. Takich jak te, które zakodowały się w głowach przez lata styczności z nimi na co dzień. Radą numer jeden staje się więc próba podejścia do tego zupełnie na nowo. Czytaj dalej...
Logo jest unikalnym znakiem firmowym, który służy do identyfikacji marki na rynku. Dobre logo powinno zwracać uwagę i kojarzyć się z branżą, w jakiej działa jego właściciel. Zanim zaczniesz projektowanie logo firmy budowlanej, musisz zastanowić się nad kilkoma ważnymi aspektami, które pozwolą Ci stworzyć skuteczny znak graficzny. Czytaj dalej...