Tworzenie logo dla salonu fryzjerskiego to ciekawa i pełna kreatywności praca. Fryzjer to nie tylko technik, ale i artysta. Dlatego też budowanie marki salonu fryzjerskiego i powiązanej z tym identyfikacji wizualnej, może poruszać oba te aspekty. Do tego dochodzi jeszcze zakres wykonywanych w salonie usług. W ten sposób możemy znaleźć się w całej gamie różnego rodzaju opcji. Czytaj dalej...
Dietetyka to coraz prężniej rozwijająca się gałąź medyczna i około medyczna. Wynika to z faktu coraz większego popytu na tego rodzaju usługi w związku z trendami bycia fit, jak i coraz większych problemów zdrowotnych społeczeństwa. Czytaj dalej...
Stworzenie dobrego logo dla agencji nieruchomości jest nie lada wyzwaniem. W sprawach zakupu czy sprzedaży nieruchomości liczymy na swoisty prestiż firmy, która będzie odpowiedzialna za niejednokrotnie duże sumy pieniędzy wychodzące lub wchodzące na nasze konto. Czytaj dalej...