Z jednej strony projektowanie graficzne w formie przeznaczonej do druku jest coraz mniej popularne, z drugiej jednak nadal mamy czasopisma, gazetki promocyjne, czy reklamy i szyldy na zewnątrz budynków. Jednym z najbardziej charakterystycznych, reklamowanych elementów w przestrzeni publicznej, niezmiennie pozostają banery i reklamy wielkoformatowe. Czytaj dalej...
Mały wielki znak. Tak można w skrócie powiedzieć o profesjonalnie wykonanym, firmowym logo. Dlaczego? Bo pod płaszczykiem niewielkiego symbolu graficznego znajduje się tak naprawdę większość możliwości stworzenia solidnej i rozpoznawalnej marki. Czytaj dalej...
Pizzerie to coraz częściej pojawiający się na naszych ulicach lokal gastronomiczny. Bo kto nie lubi pizzy!? Jednak ilość ich sprawia, że nie mogą wyróżniać się wyłącznie kunsztem szefa kuchni i dbaniem o klienta. Aby zbudować odpowiednią i rozpoznawaną markę trzeba też zadbać o odpowiednią identyfikację wizualną, a jej podstawą jest stworzenie skutecznego logo. Czytaj dalej...